Kundtjänstmedarbetare med sälj- och servicekänsla till Viasat!

Kundtjänstmedarbetare med sälj- och servicekänsla till Viasat!

Arbetsbeskrivning

Är du social och gillar att prata i telefon? Tycker du om att hjälpa andra och vill jobba för en av Sveriges största distributörer av TV? Om du är en fena på kundbemötande och älskar att ge god service och bidra till en god arbetsmiljö, då är detta ett jobb för dig!

OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE

Ditt arbete innefattar att ta emot inkommande samtal från Viasats kunder, besvarar och hjälper dessa med deras frågor kring tex fakturor, abonnemang och teknisk support. Ditt huvudfokus ligger på att bemöta kunder med lyhördhet och engagemang samt att kunna anpassa ditt bemötande utefter kundens behov vilket inkluderar mersälj.

Sammantaget ska du på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera en kundupplevelse i världsklass.

Blir du vår kollega kommer du börja tjänsten med en utbildning som sträcker sig över 4 veckor där vi varierar utbildning med arbete. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på bästa sätt och ger dig kunskap i kundsystem, fakturahantering, teknik, försäljning, retorik och samtalshantering.

VI SÖKER DIG SOM...

..är driven och utåtriktad i din kontakt med dina kunder Du är ärlig, ödmjuk och lyssnar på kunden och kundens behov. Vi söker även dig som drivs av att jobba mot mål och gillar utmaningar! Det är ett stort plus om du är en fena på sälj och vill utvecklas inom detta område!

Meriterande:

- Tekniska färdigheter/intresse
- Erfarenhet av sälj och service


Vi ser att du som söker har grundläggande datakunskaper i Microsoft Office samt godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A).

- Talar flytande Svenska och känner dig bekväm med samtal på engelska.
- Fyllt 18 år
- Finns ej med i belastningsregistret


VAD VI KAN ERBJUDA DIG?

Du kan förvänta dig en energisk, öppen och positiv stämning hos oss. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas med jämna mellanrum aktiviteter eller gemensamma tävlingar.

- Månadslön + provision
- Kollektivavtal med Unionen
- Friskvårdsbidrag
- Utvecklingsmöjligheter


Då Webhelp Nordic växer skapas det kontinuerligt många nya möjligheter för våra medarbetare att ta sig an nya utmaningar och vidareutecklas.

START: 2020-11-02

PLACERINGSORT: Kalmar

ANSTÄLLNINGSFORM: Timanställning på ~80% omfattning

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, Mån-fre 09.00-20.00, helg 10.00-19.00

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-10-25

Making business more human for the world’s most exciting brands

We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 50,000 game-changers from more than 140 locations in 36 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in, because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers and on their partners’ business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 oktober 2020
  • Ansök senast: 25 oktober 2020

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024