OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund i centrala Göteborg söker dig som vill arbeta med kundtjänst och merförsäljning. Detta uppdrag ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av ISS Personaltjänster men arbeta som konsult ute på plats i vår kunds lokaler.
Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna består av att besvara inkommande samtal från kunder och att svara på frågor kring bl.a. fakturering och produktsupport.
Du arbetar med telefonen, datorn och olika hjälpsystem som främsta redskap.
Du bemöter kunden på ett proffsigt och effektivt sätt, gör ditt bästa för att lösa kundens problem och agerar även för merförsäljning.
I början av uppdraget kommer du att genomgå en utbildning för att få goda kunskaper om ditt arbete.
Arbetstid
Schemalagd arbetstid, 75-100%
Önskade kvalifikationer
Vi söker dig som tidigare har arbetat med kundservice via telefon och/eller telefonförsäljning.
Du har erfarenhet av att jobba i ett högt tempo och gillar att ha mycket att göra.
Du är van vid att jobba självständigt och är ansvarstagande mot kunder och mot dina medarbetare på arbetsplatsen.
Erfarenhet av att arbeta i målstyrd miljö är meriterande.
Eftersom du arbetar i flera olika hjälpsystem parallellt så är mycket god datorvana ett krav.
Det är fördelaktigt om du har en annan sysselsättning att kombinera tjänsten med, t.ex. deltidsstudier eller eget företag.
Personliga egenskaper
Du är en hjälpsam person som gillar service och försäljning.
Du är självsäker och vågar ta initiativ i ditt arbete.
Du är lyhörd och kan ta till dig instruktioner och feedback.
Du tycker att det är roligt med problemlösning.
Du hanterar stress på ett konstruktivt sätt.
Urval och intervjuer sker löpande. Registrera en profil på www.isspersonaltjanster.se och ansök idag!