Kundtjänstmedarbetare med servicekänsla till SEM Städ® och Flytt

Kundtjänstmedarbetare med servicekänsla till SEM Städ® och Flytt

Arbetsbeskrivning

SEM Städ® ( www.semstad.se ) är ett snabbt växande företag inom städ- och flyttbranschen. Vi finns idag på 52 orter i Sverige och växer allt mer och vi levererar alla tjänster inom Städ- och flytt till både företag och privatpersoner. Var med oss på vår tillväxtresa, där vårt mål är att bli det självklara valet för städ- och flyttjänster i Sverige.
Vi är ett familjeföretag som söker efter en driven och självgående person, och att ha daglig administrationsarbete med våra städ- och flytteam. Med oss kommer du att vara med på en spännande tillväxtresa och finns stora möjligheter för den drivna personen.
Vi söker dig som vill vara med och utveckla verksamheten, kundrelationer och våra medarbetare. I tjänsten ingår att leda den dagliga driften genom planering och uppföljning av medarbetare och kunduppdrag. Du kommer verka som en av företagets lokala kontaktperson och kundansvarig. Därför bör du ha ett intresse i att utveckla medarbetare, organisationen, arbetsprocesser och kundrelationer.
Du kommer själv vid tillfällen behöva överse städuppdrag och leda team i rätt riktning. Som person är du någon som inte tvekar att kavla upp ärmarna och hjälpa till där det behövs, trots att det ibland innebär att din planering kastas om. En god förmåga att leda sig själv samt ett lösningsorienterat sätt är viktigt för att trivas.
Därefter kommer din roll på daglig basis framförallt innebära att leda och inspirera medarbetarna till att hela tiden vara sitt bästa jag. Du kommer alltid finnas tillgänglig, lyssna in och ge snabb återkoppling.
Det är viktigt att du är duktig på att motivera medarbetare, samt att delegera och fördela ansvaret. Det kommer krävas att du är duktig på att både utarbeta och utveckla rutiner för att förenkla och effektivisera det dagliga arbetet. Det kommer också krävas att du har kunskap om städning, redskap, arbetssätt samt kemikalier och dess användning för att du effektivt ska kunna utbilda och leda städpersonal, samt säkerställa så att våra tjänster bibehåller hög standard.
Vi söker dig med ledaregenskaper som är van med många bollar i luften och en önskan att vara med och utveckla och skapa engagemang. Vidare tror vi att du är serviceinriktad, strukturerad, lyhörd och noggrann. Du får gärna vara intresserad av skapa relationer för att driva affärer och samarbeten på lång sikt. Vi ser gärna att du har körkort och dessutom tillgång till egen bil.
I tjänsten ingår dessa arbetsmoment etc:
Ansvarig daglig drift
Daglig support medarbetare & kunder
Planering
Relationsskapande
Löpande utveckling av verksamheten
Kvalitetsuppföljning av leveransen tillsammans med kunden
Välkomna och lära upp nya underleverantörer
Följa upp och förbättra rutiner och processer för att säkerställa god kvalitet på de tjänster som utförs
Dagligen coacha och utveckla personalen genom uppföljningssamtal.
Avstämning efter arbetsdagens slut.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 75% med möjlighet till 100%.
Vår kandidat:
Vi söker dig som har erfarenhet av att leda personal. Det är viktigt att du - både för din egen och andras säkerhet - kan göra dig förstådd i kontakt med andra, samt att du kan läsa och förstå skriftliga instruktioner på svenska och engelska.
Urval och anställningsintervjuer kommer ske löpande så skicka in din ansökan redan idag till jobb@semstad.se!
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SEM Städ® & Flytt BANKERYD
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 november 2024
  • Ansök senast: 31 januari 2025

Postadress

Tallvägen 4
BANKERYD, 56435

Liknande jobb


28 november 2024

28 november 2024