Kundtjänstmedarbetare med sinne för ekonomi

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank/finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Denna tjänst är inom ramen av vår rekyteringsverksamhet. 

Vi söker två drivna Kundtjänstmedarbetare som vill bli en del utav en modern och välrenomerad organisation med cirka 1000 anställda. Företaget är beläget i Solna med mycket bra kommunikationer, restauranger och gym runt hörnet.

Arbetsbeskrivning

Som Kundtjänstmedarbetare hos vår kund är arbetet varierande. Du kommer bland annat arbeta med inkommande samtal, mailhantering, inkasso och fakturaärenden, kundavtal och mycket mer som innefattar att höja kundernas upplevelse av företaget. Du blir en del av ett team på 15 personer där det alltid är nära till skratt samtidigt som professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen.

Bakgrund

Du har arbetat eller kanske arbetar idag med service och/eller försäljning. Att fokusera på kunden även i stressiga situationer är du van vid och är professionell i ditt kundmötande. Du uppskattar när dina måltal är tydliga och finner ett driv i att uppnå dessa tillsammans med dina kollegor.

Vi söker dig som

- är lyhörd och utåtriktad, 

- är lösningsorienterad och gillar att arbeta i grupp

- drivs av att ge service och göra det lilla extra för kunder

- vill utvecklas då bolaget ser denna tjänst som en språngbräda att växa inom bolaget mot roller inom ledarskap eller specialist

- du har gymnasiekompetens och väldigt bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift.

Om bolaget  

Koncernen är beläget i Solna med mycket bra kommunikationer, restauranger och gym runt hörnet. Vidare erbjuder organisationen dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö. Det är viktigt att alla ska trivas och veta att det finns goda utvecklingsmöjligheter.

Fast lön samt tillkommande förmåner enligt kollektivavtal erbjuds till alla medarbetare. Utbildningen startar så snart tillsättningen är klar. 

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 24/10 - 2016 så skicka in din ansökan redan nu.

Vid frågor om tjänsten kontakta Alexander Magnusson 08-551 118 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid -
  • Publicerat: 15 september 2016

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024