KundtjĂ€nstmedarbetare med start i september 🎈

Arbetsbeskrivning

VÄr kunds nya avdelning Àger och utvecklar processen för det operativa kundmötet genom att förbÀttra, förenkla och effektivisera för vÄra arbetsgivarkunder. Tillsammans skapar de ett gemensamt arbetssÀtt som möjliggör att kunden möter en kontaktvÀg in.

Arbetsuppgifter

Att ta emot, hÄlla ihop och Äterkoppla inkommande frÄgor: Det gör du bland annat genom att besvara arbetsgivarkundernas frÄgestÀllningar, oavsett kanal, pÄ ett tydligt och omdömesfullt sÀtt. Kan du inte svaret pÄ alla frÄgorna tar du hjÀlp av kollegor eller övrig organisation.

Proaktiv information och kommunikation: För att minska antalet repetitiva frÄgor kommer du och dina kollegor arbeta proaktivt med information till kunder, exempelvis vid systemförÀndringar. Ni kommer ocksÄ att bidra med relevant innehÄll till exempelvis nyhetsbrev och samt genomföra nÀtverkstrÀffar. I ert arbete samverkar ni med kollegor inom övriga avdelningen.

Utveckling & Analys: Som en del i avdelningen kommer du att aktivt bidra till att ni kontinuerligt analyserar och utvecklar era arbetssÀtt. Du och dina kollegor Àr ocksÄ vÄr kunds öra för kundernas behov och upplevelse av vÄra tjÀnster. Det innebÀr bland annat att utifrÄn fakta om kundernas beteende och behov driva en ökad digitalisering och sjÀlvservice.

Vi söker dig som

Är ansvarstagande och har god förmĂ„ga till sjĂ€lvledarskap.

Är kundorienterad och tycker att det Ă€r riktigt kul att skapa ett bra kundmöte.

Är nytĂ€nkande och ser möjligheter till förbĂ€ttringar i arbetssĂ€tt och rutiner.

Driven

Kan vara med och driva förÀndring

Kommunikativ

För att lyckas i rollen behöver du ha erfarenhet frÄn kundnÀra roller och trivas med att prata i telefon eftersom det Àr ett av de frÀmsta arbetsverktygen.

Vi tror ocksÄ att du har en eftergymnasial utbildning frÄn universitet eller högskola till exempel inom samhÀllsvetenskap eller ekonomi alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har ocksÄ goda kunskaper i svenska i tal och skrift dÄ du kommer att ha daglig kundkontakt.

Det Àr meriterande om du har tidigare erfarenhet inom pensionsomrÄdet, gÀrna specifikt tjÀnstepensioner.

Övrigt

Omfattning: Heltid

Start: 22-09-01

Avslut: 22-12-31

Plats: Stockholm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wrknest
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast mĂ„nads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 juli 2022
  • Ansök senast: 3 januari 2023

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

Kontors/trivselansvarig

Kontors/trivselansvarig

22 november 2024