OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
<b>Vill du vara med på en spännande resa, tillsammans med duktiga och drivna kollegor i ett välrenommerat företag i Malmö? Vill du ha en utmanande roll med möjligheter att växa inom företaget? Då har vi utmaningen för just dig!
</b>
Tjänstebeskrivning
Som kundtjänstmedarbetare kommer du att sköta företagets onlineservice och hjälpa kunder via chat, mail och telefon. Du kommer även att arbeta med konverteringar av existerande kundportföljer till nya förbättrade produkter. En annan viktig del i tjänsten är att arbeta med Winback, där du erbjuder kunderna skräddarsydda erbjudanden. Det är således viktigt att du är van vid att arbeta med telefonen som redskap och har en positiv och övertygande personlighet. Du kommer uteslutande arbeta mot privatkonsumenter på den svenska marknaden.
För att lyckas i rollen som kundtjänstmedarbetare tror vi att du har minst ett års erfarenhet av servicearbete. Har du även tidigare erfarenhet av kundtjänst och/eller försäljning ses detta som meriterande. Du är kommunikativ, kan lätt sätta dig in i kundens behov och anpassa dig i samtalen för att leverera hög service. Du behärskar det svenska talet i såväl tal som skrift. Du är engagerad och gillar att arbeta efter högt uppsatta mål. Du är målmedveten, driven och brinner för att ge bästa service och göra bra resultat. Du är positiv och bidrar gärna till den goda stämningen på arbetsplatsen.
Ansökan
Du söker tjänsten via länken nedan. Då vi har ett löpande urval till tjänsten är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sanny Malmberg på telefonnummer 040- 611 07 70.