OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som hyr ut och rekryterar personal inom områdena industri, lager, bygg, el, städ, butik och kontor. Uniflex är noterat på Stockholmsbörsen och finns idag på 37 orter i Sverige samt i Manchester, Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega - Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- samt miljöcertifierat. Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare för kunds räkning. Uppdraget påbörjas omgående och är på heltid och tillsvidare, måndag-fredag 8.00-17.00. Kunden sitter i fräscha och nyrenoverade lokaler centralt i Stockholm. Arbetsuppgifterna består av traditionella kundtjänstsysslor, svara i telefon, svara på mail samt en del administration. Det är viktigt att du har säljfokus då arbetet består av en del merförsäljning. För att vara aktuell för detta uppdrag är det ett krav att du jobbat i kundtjänst tidigare. Det är också ett stort plus om du jobbat som telefonförsäljare. Du ska vara van att arbeta i högt tempo och vara stresstålig, goda engelskakunskaper är ett krav. Bra självförtroende och en hel del skinn på näsan är också önskvärt! Låter detta intressant? Skicka in din ansökan tjänsten idag, tillsätts så fort vi hittat rätt person!