OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi kundtjänstmedarbetare till vår kund i centrala Göteborg.
I dina arbetsuppgifter ingår det att ta emot inkommande samtal och hjälpa kunden på bästa möjliga sätt kring fakturafrågor, produktfrågor, abonnemangsfrågor samt även merförsäljning av tilläggstjänster till befintliga kunder. Varierande arbetstider mån-fre kl 08.00-23.00 lör-sön kl 09.00-20.00.
Tjänsten är på 80%-100%, vilket betyder att du är garanterad minst133 h/månad enligt vårt kollektivavtal.
Uppdraget är på minst 6 månader.
Din profil
Du ska trivas med att arbeta mot uppsatta mål och tycker om att få löpande feedback kring ditt arbete. Som person är du flexibel, positiv och söker efter en tjänst att utvecklas inom.
Vi tror att du som söker har en god förmåga att både lyssna och kommunicera. Vidare har du lätt för datorer och det är ett plus om du är snabb på tangenterna.
Du som söker behöver uppfylla dessa krav
Gymnasiekompetens
Behärska svenska i tal och skrift
Det är meriterande om du har erfarenhet av kundtjänst eller försäljning.
Om företaget
Urval sker löpande och du söker tjänsten genom att maila ditt CV till info@bemanningskontoret.se då vi ej använder oss av länken nedan.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss
BemanningsKontoret är ett bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida.
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson