Kundtjänstmedarbetare | Mölndal Energi

Kundtjänstmedarbetare | Mölndal Energi

Arbetsbeskrivning

Kundtjänstmedarbetare | Mölndal

Söker du en roll inom kundservice där kvalitet kommer först?

Vi söker dig som vill arbeta i ett team där kundnöjdhet och personlig service står i fokus. Mölndal Energis kundservice har betyg 9,6 i kundnöjdhet, med en genomsnittlig svarstid på endast 2 minuter – men hos oss handlar det inte om att klara samtalen på rekordtid. Här värdesätts varje samtal och varje kund, utan tidspress och med målet att leverera bästa möjliga upplevelse.

I vår kundtjänst prioriteras kvalitet över kvantitet. Du får möjlighet att verkligen lyssna på kunden, förstå deras behov och göra skillnad. Vill du bli en del av ett engagerat team och bidra till att hålla en hög standard i kundupplevelser?

Sök idag och var med oss på resan mot att sätta kunden först!

Om tjänsten

Som Kundtjänstmedarbetare på Mölndal Energi kommer du att arbeta med telefonsupport inom områden som elhandel, elnät och fjärrvärme. Dina huvudsakliga uppgifter kommer att innefatta hantering av Prodat-meddelanden, fjärrvärmeavtal, laddningstjänster och svar på frågor kring fakturor och elnät. Sekretess och kundservice är viktiga aspekter i rollen, och du kommer att arbeta i en hjälpsam grupp med möjlighet till hemarbete på fredagar.

Om dig

Vi söker dig som har erfarenhet av kundtjänst och administrativa uppgifter. Erfarenhet inom elhandel och elnät är meriterande, men viktigast är din förmåga att leverera högklassig service via telefon. Du prioriterar kvalitet framför kvantitet och arbetar effektivt för att lösa kundärenden på ett strukturerat sätt. Rollen kräver att du är lösningsorienterad, flexibel och trivs med att samarbeta när du stöter på frågor som kräver stöd från kollegor Du har tidigare erfarenhet av att arbeta i olika system och har en naturlig förmåga att snabbt och smidigt navigera i nya system. Vi arbetar aktivt i system som BFUS, Prodat, Zisson och Excel.

Som en av oss

Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som är ansvarig för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar dig samt utvecklar dig i din yrkesroll.

Ansökan

För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" ovan och fyller i formuläret eller loggar in med ditt Linkedin-konto nedan. Vi tar inte emot några ansökningar via mail.

Om Lernia

Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Bemanning & Rekrytering
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 november 2024
  • Ansök senast: 8 december 2024

Liknande jobb


Administratör

Administratör

21 november 2024

1 st line support till ekonomi

1 st line support till ekonomi

21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024