Kundtjänstmedarbetare mot företagskunder

Kundtjänstmedarbetare mot företagskunder

Arbetsbeskrivning

Din nästa utmaning på ett av Sveriges största e-handels företag

Brinner du för service! För en kund söker vi nu en engagerad kundservicemedarbetare som ska arbeta med support och handläggning mot företagskunder. Är du den som vi söker?

Om Tjänsten

Kraftsam söker för kunds räkning en kundservicemedarbetare på heltid som kan ansvara för vår kundservice.

Dina Arbetsuppgifter

Som kundservicemedarbetare kommer du att ingå i kundservice-teamet som tar hand om dom svenska kunderna. Teamet består av cirka 25 personer som innefattas av både svenska medarbetare samt medarbetare från de övriga nordiska länderna. Arbetsplatsen genomsyras av unga, positiva samt drivna personer och ni kommer att sitta i ett gemensamt öppet landskap. I korthet så kommer du arbeta med att ge service och vara ansiktet utåt till våra kunder.

Dina arbetsuppgifter innefattar främst att besvara företagskundernas frågor och funderingar.

I dina arbetsuppgifter ingår:

* Hantera förfrågningar via telefon, mail och chatt

*Ärendehantering kring faktura, ordermottagning, spårning av varor etc

* Administrativa arbetsuppgifter

Detta är en utmärkt möjlighet för dig som uppskattar att arbeta med service, kundbemötande och administration och vill vara en del av Nordens största B2B-företag.

Din Profil

Talar flytande svenska och kan uttrycka dig mycket väl i skrift. Därtill är det av vikt att du har arbetslivserfarenhet från något serviceyrke och därmed vet vad god service innebär.

Det är meriterande om du har arbetat med telefonen som främsta arbetsredskap och har telefon vana från kundtjänst eller reception. Vidare är det ett stort plus om du har erfarenhet från inkommande eller utgående samtal sedan tidigare.

Som person är du positiv, engagerad samt har känsla för service. Då det kan komma att vara stressigt vid tidpunkter ser vi gärna att du hanterar stress på ett bra sätt samt att du uppskattar att arbeta i ett högt tempo. Du är även en social och kommunicerande person som får kunderna att känna trygghet och tillit.

Anställningsform

Tillsvidareanställning

Typ

Heltid, bekväma arbetstider- Må-fre

Start: 17 oktober eller 31 oktober

Vi går igenom ansökningar löpande så vi ser gärna att Ni skickar in Er ansökan omgående.

Du söker med CV och ett kort personligt brev om varför du passar för tjänsten.

Lycka till!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kraftsam Personal AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 november 2023
  • Ansök senast: 10 december 2023

Besöksadress

Karlbergsvägen 77
None

Postadress

Karlbergsvägen 77
Stockholm, 11335

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024