OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
CityMail hjälper företag att kommunicera med sina kunder - och att hitta nya.Med hjälp av våra olika tjänster gör vi brevlådan till en ännu effektivare och viktigare kommunikationskanal.På CityMail arbetar i dag 1 100 personer och vi ägs av Posten Norge.Varje år distribuerar vi 275 miljoner adresserade försändelser som t ex direktreklam, kontoutdrag, kataloger, fakturor och tidskrifter.Vår marknadsservice-avdelning består av ett piggt gäng på 6 personer!Vi söker en positiv, uthållig och engagerad medarbetare som brinner för att ge bästa service. Arbetsuppgifter * via telefon, mejl eller brev hantera, utreda och följa upp mottagarärenden kring frågor som berör vår postdistribution.Huvudsakligen kommer du att prata med våra mottagare men även en hel del kontakter med vår utdelningsorganisation ingår.Telefonen blir ett av dina viktigaste arbetsredskap * administrativa göromål såsom framtagande av statistik över mottagarärenden m.m. Måsten * avslutat gymnasium * minst 4 månaders erfarenhet av klagomålshantering och ärendehantering från kundtjänst alternativt 4 månaders erfarenhet av receptionstarbete * goda kunskaper i office-paketet Du * har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift * har lätt för att etablera relationer med såväl mottagare som kunder * har lätt för att hantera många ärenden samtidigt varför god administrativ förmåga är viktigt * förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kund- och mottagarbemötande * har ett strukturerat arbetssätt och en stor portion ödmjukhet och lyhördhet Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.