Kundtjänstmedarbetare – nattskift på Cypern

Kundtjänstmedarbetare – nattskift på Cypern

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba i 7 dagar och sedan njuta av 7 dagars ledighet i solen? Eller letar du efter ett nytt äventyr i ett soligt land där du kommer att ha tid att utforska och njuta av ön och alla dess 330 soldagar? Vill du utvecklas både personligt och professionellt?
Då kommer du att bli glad att höra att vi på SITEL Cyprus just nu söker svenska kundtjänstmedarbetare för att arbeta nattskift.Vi hoppas att du skulle vilja arbeta för ett multinationellt företag i en internationell miljö med kollegor och kunder från hela världen!

Om tjänsten:
I denna tjänst kommer du att arbeta som svensktalande kundtjänstagent för en av våra kunder inom finansvärlden, som är ett snabbt växande internationellt företag. Ditt jobb kommer att bestå av att hjälpa kunder både via Chatt och Mail med frågor om fakturor, återbetalning och allmän support. Den viktigaste uppgiften är dock att ge kunden en bra upplevelse och lämna dem med en positiv känsla. Bara för att vara tydlig, du kommer inte att göra någon försäljning. Detta är en roll i nattskift, vilket innebär att man skulle arbeta 1 veckas nattskift och ha ledigt följande vecka.
För denna tjänst erbjuder vi dig:
Konkurrenskraftig fast månadslön
Betald utbildning
Prestanda bonus
20% extra på din timlön
Specialrabatter och erbjudanden med lokala restauranger, kaféer, gym och många fler



Eftersom vi vill att du ska ha de bästa förutsättningarna för att trivas och lyckas med oss ​​på SITEL kommer vi också att tillhandahålla:
Karriärutvecklingsmöjligheter
Modernt, nyrenoverat och centralt beläget kontor
En internationell arbetsmiljö
Hjälp med lokal administration som att öppna ett bankkonto och immigrationsformulär
Månatlig SITEL-aktivitetsdag (utforskar Cypern)
Stöd från Teamledare, HR och fantastiska kollegor!



Kvalifikationer
För att lyckas i detta jobb måste du ha:
Flytande svenska språkkunskaper i både tal och skrift, konversationskunskaper i engelska
Vill arbeta med kundtjänst
God datorvana
Självständig person som fungerar bäst på natten
Om du har tidigare erfarenhet av kundservice eller service i allmänhet tycker vi att det är bra, men det är inget krav för att du ska ansöka.


För att trivas i denna roll och arbetsmiljö har du även god kommunikationsförmåga, förmåga att multitaska och se dig själv som en lagspelare som vill utveckla dig själv.
Vi hoppas att du skulle vilja arbeta för ett multinationellt företag i en internationell miljö med kollegor och kunder från hela världen!
Om oss
SITEL Cyprus är placerat i Larnaca där vi har 3 kontor idag. Det är ett snabbt växande multinationellt företag där vi bland annat erbjuder fler clienter nordisk kundservice inom modebraschen, gamingindustrin och finans värden. Kontoret är modernt och präglas av en varm, gemenskaplig och vinnarkänsla bland våra drygt 600 kollegor. Kontoret består av medarbetare från Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland, England, Holland med mera.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB
  • 5 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 18 november 2022
  • Ansök senast: 2 december 2022

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024