OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hej!
Kristian heter jag och driver tillsammans med mina kollegor kedjan Klotterkonsulten AKS & Specialrengöringar Sverige.
Det har blivit dags för en av våra kundtjänstmedarbetare att prova på nya arbetsuppgifter och därför söker jag nu dig som vill bli vår nya spindel i nätet.
Som kundtjänstmedarbetare hos oss så utför du många sysslor, men framför allt så är ditt jobb att ge våra kunder det bästa bemötandet och service man kan tänka sig. Det är varierande arbetsuppgifter och en del av arbetet är också att vara administrativ assistent.
Det har visat sig att vår kundtjänst blir lite av spindeln i nätet i vår kedja, du kommer alltså att arbeta nära våra olika kontor, fast på distans.
Vi tror att arbetet kan utföras både som deltid eller heltid, det kommer kunna påverkas av dig i stor omfattning.
Kundtjänstmedarbetare & administrativ assistent.
När det gäller kundtjänst så innebär rollen att vara första instans när det kommer inkommande samtal och e-post.
Den del som gäller administrativ assistent handlar om olika ekonomifunktioner så som fakturering, kravhantering samt att ordna en rad olika mindre sysslor som krävs för att vår verksamhet så fungera så smidigt som möjligt.
Skicka in din ansökan direkt!
Tycker du att det låter intressant?, skicka mig ett CV med vad du gjort tidigare så tar vi det vidare därifrån. Berätta gärna lite mer om vem du är också med ett personligt brev. Om du har tidigare kunskap från liknande uppgifter så är det naturligtvis meriterande, men jag kommer att se mer på dig som person och vad du vill än tidigare erfarenhet. Vill du växa med oss och få ansvar för en viktig del av vårt kedjebygge så ta chansen att skicka in en ansökan direkt :)!
Jag ser fram emot din ansökan, med vänliga hälsningar Kristian Skibdal
E-post: kristian@klotterkonsulten.se
Ps: Vi vill gärna anställa våra medarbetare eftersom vi vill ha ett långt bra samarbete. Därför undanber jag mig att företag kontaktar oss för att erbjuda sina tjänster
Om Specialrengöringar Sverige & Klotterkonsulten AKS
Företaget grundandes 1999 och idag finns det lokalkontor på 18 platser runt om i Sverige. Tillsammans omsätter vi ca 120 miljoner och vi växer stabilt. Även om vi börjar vara ett stort företag så är vi familjära och alla känner alla, vilket är något vi värdesätter högt.
Naturligtvis är det ordning och reda på arbetsplatsen och vi har kollektivavtal.
Verksamheten består av två varumärken som vi arbetar under, Klotterkonsulten AKS & Specialrengöringar Sverige.
De tjänster vi utför är inom avancerad rengöring, förebyggande skyddsbehandlingar samt analyser av miljöer och återuppbyggnad efter skador.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.