Kundtjänstmedarbetare - On-site

Kundtjänstmedarbetare - On-site

Arbetsbeskrivning

Concentrix söker kundtjänstmedarbetare till Bank Norwegian i soliga Malaga
Om du tycker om att hjälpa andra och trivs med att använda telefoner och datorer som en del av ditt dagliga arbete, då har vi ett spännande jobb åt dig på en energifylld och härlig arbetsplats omgiven av engagerade och kunniga medarbetare, vår kund Bank Norwegian söker nu fler kollegor till vårt kontor i Benalmádena.
Om Bank Norwegian
Banken startade sin verksamhet 2007 och erbjuder gratis insättningskonton med attraktiva räntor, flexibla lån och fördelaktiga kreditkortsprodukter till privatkunder. Banken är en digital bank som levererar enkla och konkurrenskraftiga produkter på privatmarknaden. Verksamheten bygger på ledande digitala lösningar och attraktiva villkor för kunderna och har över 1,7 miljoner kunder. Banken har verksamhet i Norge, Sverige, Danmark och Finland och arbetar nu med ytterligare expansion i Europa. Tjänsterna distribueras via Internet och Self Service.
Din arbetsdag kommer att bestå av att svara på förfrågningar från svenska kunder, hjälpa och vägleda dem. Du är bra på att arbeta självständigt, och är känd för att ta ansvar och visa ägarskap för dina uppgifter.
Dina arbetsuppgifterna kommer att bestå bland annat av att:
- Besvara kundförfrågningar vid inkommande telefonsamtal
- Kundvård och uppföljning av befintliga kunder
- Kontinuerligt fokus på att ge en fantastisk kundserviceupplevelse till varje kund- inklusive fokus på att utveckla och förbättra kundserviceupplevelsen
- Ge kunderna vägledning och information om våra produkter och tjänster
- Följ processer och procedurer som gäller för projektet
- Arbeta i ett team för att uppnå de mål som satts upp
Vi söker dig som har:
- Svenska som modersmål, eller behärskar språket flytande
- Goda kunskaper i engelska, både muntligt och skriftligt
- Du kommunicerar väl, både muntligt och skriftligt - Är strukturerad och noggrann i ditt arbete
- God datorvana och systemförståelse
- Kapacitet att skapa relationer och ge god service
- Gärna erfarenhet från bank, kundservice eller annan serviceverksamhet
I det här jobbet kommer vi att erbjuda dig:
- Spanskt anställningsavtal
- Konkurrenskraftiga lön - Moderna och rymliga kontorslokaler
- Betald semester (4 veckor + 4 dagar varje kalenderår) och betald semester från och med första arbetsåret
- Arbetstider som gör att du kan njuta av kvällssolen: 08:00-16:00 mån-tor och 9:00-16:00 på fredag
- Betald utbildning
Eftersom våra medarbetare hanterar kreditupplysningar för vår kunds räkning söker vi efter kandidater som har en god och stabil ekonomisk historia.
Om du tycker att detta låter intressant, vänligen ansök online med ditt CV och personligt brev.
Concentrix is an equal opportunity employer
We're proudly united as one team, one company, globally. We're committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws.
RRQ24-004663-1-SWEDEN
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 augusti 2024
  • Ansök senast: 4 september 2024

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 16904

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024