Kundtjänstmedarbetare / Orderadministratör

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare/ orderadministratör till Abatel i Sollentuna. Tjänsten innebär att du kommer arbeta brett inom kundtjänst orderadministration. I arbetsuppgifterna ingår att registrerar, bekräftar och följer upp kundorder. Ta inkommande telefonsamtal vid behov, enklare inköp samt uppdatering av kund-/leveratörsregister. För tjänsten krävs gymnasieexamen eller motsvarande samt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Det är även viktigt att du har god engelska samt goda kunskaper i Officepaketet. Erfarenhet av affärssyetemet Pyramid är meriterande men inget krav. Tjänsten är 75-100% med start omgående. Du arbetar till en början som konsult via Placera Personal för att sedan rekryteras över till Abatel när du kommit in i arbetet. Urval och intervjuer sker löpande. Vi tar ej emot ansökningar via brev.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 21 maj 2008
  • Ansök senast: 4 juni 2008

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


27 november 2024

18 november 2024

18 november 2024