Kundtjänstmedarbetare / orderadministratör till välkänt bolag

Arbetsbeskrivning

Meriterande extrajobb som ordermottagare / kundtjänstmedarbetare!

Är du en serviceminded student som vill ha ett meriterande extrajobb? Har du minst ett år kvar av dina studier? Läs vidare!

Dina arbetsuppgifter

Vi söker nu en ordermottagare/ kundtjänstmedarbetare till vår kund, ett välkänt svenskt dryckesföretags huvudkontor i Vårby. Rollen innebär att du svarar på inkommande samtal från företagskunder gällande orderhantering, beställningar och information om kampanjer m.m. Kunder är främst inom restaurangbranschen. Du kommer att arbeta i team och avlasta ordinarie personal främst i början av veckan, då det är som mest att göra.

Här har du möjlighet att utvecklas både administrativt och inom service. Du jobbar i fräscha lokaler och det finns både restaurang och gym för de anställda i samma hus.

Observera att du för att vara aktuell för denna tjänst behöver kunna intyga att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Detta kan vara t.ex. studier, egenföretagare eller annat deltidsjobb. Skriv därför tydligt i ditt CV vad din sysselsättning idag är. Vi ser gärna att du minst ett år framöver planerar att ha denna sysselsättning.

Arbetets omfattning

Start så snart som möjligt enligt ö.k. Uppdraget pågår tillsvidare.
Arbetstid: Extra på måndagar och tisdagar, kl.8-17. Du kommer ha mellan 1-2 arbetspass/vecka. Du kommer bli schemalagd månadsvis och det finns även möjlighet att jobba extra inför storhelger/arbetstoppar och heltid på sommaren.
Du kommer att vara anställd hos Maxkompetens, men arbeta ute hos vår kund och deras kontor i Vårby, sydvästra Stockholm.

Din profil

Vi söker dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning, troligtvis är du student på heltid eller deltid. Du har möjlighet att arbeta extra enligt tiderna ovan och ibland mer, oftast inför storhelger. Du är en god kommunikatör och älskar att ge effektiv och god service. Du har datorvana och det är meriterande om du arbetat med telefonen som redskap tidigare. Du behöver ha goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Det är även ett plus för din egen del om du bor söder om Stockholm, men det är naturligtvis inte ett krav.

För att trivas på företaget tror vi att du är en glad och positiv person som gillar att arbeta i grupp. Vidare är du nyfiken och hungrig på att lära dig nya saker. Det viktigaste för dig är att se till att kunden blir nöjd, samtidigt som du har lätt att behålla lugnet i perioder när det är mycket att göra.

Intresserad?

Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Emma Henriksen på Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail.

Om kunden

Vår kund är i grunden ett familjeägt svenskt bolag som är en av de främsta inom sin bransch.

Kontaktpersoner på detta företaget

Li Lövebrant
08-120 753 03
Emma Linde
073-4368109
Kristina Lindberg

Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg

Kristina Lindberg
076-6187940
Madeleine Göransson
0733205636
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Adlerstam
0734-368169
Magdalena Josefsson
0734-368111

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 februari 2020
  • Ansök senast: 3 mars 2020

Besöksadress

Herkulesgatan 12, Stockholm
None

Postadress

Herkulesgatan 12
Stockholm, 11152

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024