OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. MultiMind rekryterar en dansktalande kundtjänstmedarbetare till ett framgångsrikt internationellt företag inom konsument- och läkemedelsbranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Du kommer att jobba på deras nordiska kontor i Stockholm. Företaget som sitter i moderna lokaler[befinner sig i en spännande fas. Din roll innehåller många dagliga kontakter internt och externt. Per telefon tar du emot och administrerar ordrar, returer och reklamationer från konsumenter och återförsäljare i norden. Du kommer även att följa upp processer samt underhålla och uppdatera företagets affärssystem. Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter (kundtjänst, ordermottagning eller liknande), gärna från läkemedelsbranschen, samt har telefonvana. Det är en stor merit om du har erfarenhet av arbete i GS1-system, helst Prevas, Sinfos, Dadas eller EPD men inget krav. Som person är du noggrann, stresstålig, flexibel och social. Du har förmåga att självständigt driva ditt arbete framåt och ta ansvar. Förutom engelska och svenska behärskar du danska utan problem. Du har goda kunskaper i MS Officepaketet, särskilt Excel. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter. Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerlig och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37