Kundtjänstmedarbetare över telefon,chatt och mejl sökes till Telia!

Kundtjänstmedarbetare över telefon,chatt och mejl sökes till Telia!

Arbetsbeskrivning

Jobbeskrivning
Vi söker nu nya kundtjänstmedarbetare till ett nytt och spännande uppdrag hos Teleperformance i Stockholm, i denna roll kommer du att representera deras kund Telia.

Här arbetar du i en härlig miljö med mycket glädje och energi. Teleperformance satsar mycket på sina anställda – goda utvecklingsmöjligheter inom företaget och roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen. Du kommer att arbeta i fräscha lokaler vid Solna Port, Stockholm tillsammans med massvis av härliga kollegor!

Du kommer att ta emot inkommande samtal, chattar och mejl ifrån Telias kunder, besvara och hjälpa dessa med deras frågor kring tex fakturor, mobiltelefoni, abonnemang och mobilt bredband. Här har du även möjlighet att påverka din lön genom bonusar.

På Uniflex tror vi att arbetslivet handlar om att både ge och ta! Så i utbyte mot ovan kan vi erbjuda dig följande:
• En inledande konsultjänst där du efter 6 månader har möjlighet att bli övertagen till företaget.
• En anställning som inleds med en utbildning och under din tid som anställd hos oss erbjuder vi självklart även tjänstepension, friskvårdsbidrag och teamaktiviteter.
• Dagligt stöd i form utav en Arbetskoordinator från Uniflex som kommer att finnas på plats ute hos vår kund, som du alltid kan vända tid till vid behov.
• En inspirerande och rolig arbetsplats i Solna med tillgång till gratis gym.
• Karriärs- och utvecklingsmöjligheter utöver det vanliga!
• I övrigt erbjuder vi dig även en anställning enligt kollektivavtal som inleds med 6 månaders provanställning


Personliga egenskaper
Vi söker dig som gillar att arbeta med problemlösning och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Du är duktig på att kommunicera pedagogiskt och förstår vikten av att anpassa sin service gentemot kundens förmåga och förutsättningar. Du är ansvarstagande och gillar att arbeta mot uppsatta mål, både individuellt men också som team.
Vidare är du van att arbeta med dator, du skriver och talar svenska obehindrat samt behärskar engelska på en god nivå.

Arbetet inleds med en betald utbildning inom kundhantering och Telias produkter och tjänster. Därav finns inga krav på tidigare förkunskaper! Bra va? Det enda du behöver är ett driv och en vilja att leverera strålande service till varje kund. Allt annat lär du dig på plats. Du får coachning och vägledning under resans gång mot en fullfjädrad kundtjänstmedarbetare.

Arbetstider: Mån-fre mellan 08:00-20:00. Lördagar 08:00-18:00

Sök tjänsten redan idag då vi intervjuar löpande!


Du skickar din ansökan via vår hemsida www.Uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.
Vi ber dig att utelämna information om följande i dina ansökningshandlingar; etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv.


Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering.
Uniflex finns i Sverige, Norge, och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Kundservice AB
  • 10 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 januari 2022
  • Ansök senast: 12 februari 2022

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024