OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu nya kundtjänstmedarbetare till ett nytt och spännande uppdrag hos Teleperformance i Stockholm, i denna roll kommer du att representera deras kund Telia.
Här arbetar du i en härlig miljö med mycket glädje och energi. Teleperformance satsar mycket på sina anställda – goda utvecklingsmöjligheter inom företaget och roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen. Du kommer att arbeta i fräscha lokaler vid Solna Port, Stockholm tillsammans med massvis av härliga kollegor!
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att ta emot inkommande samtal, chattar och mejl ifrån Telias kunder, besvara och hjälpa dessa med deras frågor kring tex fakturor, mobiltelefoni, abonnemang och mobilt bredband. Här har du även möjlighet att påverka din lön genom bonusar.
På Uniflex tror vi att arbetslivet handlar om att både ge och ta! Så i utbyte mot ovan kan vi erbjuda dig följande:
• En inledande konsulttjänst enligt kollektivavtal där du efter 6 månader har möjlighet att bli övertagen till företaget.
• En anställning som inleds med en utbildning och under din tid som anställd hos oss erbjuder vi självklart även tjänstepension, friskvårdsbidrag och teamaktiviteter.
• En inspirerande och rolig arbetsplats i Solna med tillgång till gratis gym.
• Karriärs- och utvecklingsmöjligheter utöver det vanliga!
Vem är du?
För att lyckas i rollen som kundtjänstmedarbetare ser vi att du:
• Gillar att arbeta med problemlösning
• Alltid strävar mot hög kundnöjdhet
• Är duktig på att kommunicera pedagogiskt och kan anpassa dig efter kunden
• Är ansvarstagande och gillar att jobba mot uppsatta mål
Krav:
• Du har goda kunskaper i svenska och engelska.
• Fullständiga gymnasiebetyg
Vidare är du van att arbeta med dator, du skriver och talar svenska obehindrat samt behärskar engelska på en god nivå.
Arbetet inleds med en betald utbildning inom kundhantering och Telias produkter och tjänster. Därav finns inga krav på tidigare förkunskaper! Bra va? Det enda du behöver är ett driv och en vilja att leverera strålande service till varje kund. Allt annat lär du dig på plats. Du får coachning och vägledning under resans gång mot en fullfjädrad kundtjänstmedarbetare.
Öppettider: Mån-fre mellan 08:00-22:00. Lördagar 09:00-19:00
Sök tjänsten redan idag då vi intervjuar löpande!
Sökord: kundsupport, kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, support, supportmedarbetare, teknisksupport, teknisk, kundtjänstarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, kundservicearbetare, service, serviceyrke, kundbetjäning, kundhantering, kundbemötande, serviceminded
Du skickar din ansökan via vår hemsida www.Uniflex.se
Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.
Vi ber dig att utelämna information om följande i dina ansökningshandlingar; etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv.
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering.
Uniflex finns i Sverige, Norge, och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.
På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling
Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.