Kundtjänstmedarbetare på 50% sökes

Kundtjänstmedarbetare på 50% sökes

Arbetsbeskrivning

Är du student eller har en annan sysselsättning och är på jakt efter ett nytt jobb? Nu söker vi en engagerad och initativtagande person till en kundtjänstroll på 50% . Du kommer bli en viktig del av teamet och ansvara för att ge kunder den bästa möjliga upplevelsen. Rollen ska tillsättas omgående, så skicka in din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Nu söker vi dig som vill ta dig an en roll som kundtjänstmedarbetare på 50 % med start omgående för ett uppdrag som varar fram till årsskiftet. Som kundtjänstmedarbetare hos vår kund kommer du, tillsammans med ett mindre team hantera inkomna ärenden från kunder via telefon och mail. Arbetstiderna är förlagda till dagtid, vardagar mellan 8:00-16.30. Dagen startar med ett internt möte för att planera dagen innan telefontiden öppnar. Ditt schema kommer att planeras och sättas i samråd med kundtjänstansvarig på företaget. I schemaläggningen tas hänsyn till din andra sysselsättning och vilka dagar och tider du arbetar är flexibelt.

Här välkomnas du till en härlig arbetsplats med en positiv och hjälpsam företagskultur där det är viktigt att ha roligt på jobbet! Du kommer att läras upp av en kollega på kundtjänstavdelningen, men kommer även att få introduktion till de andra avdelningarna för att få en bra grundförståelse för verksamheten i sin helhet.

Du erbjuds
- En arbetsplats med bra stämning och härlig kultur
- Ett flexibelt schema på 50 % omfattning
- En dedikerad konsultchef och karriärpartner från Academic Work

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ge service via telefon till företagets kunder
* Hantera fakturafrågor och andra ärenden via mail
* Hantera övrigt förekommande administration


VI SÖKER DIG SOM
- Har goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift, för att kunna kommunicera med företagets kunder
- Besitter god datorvana och kunskaper i Office 365
- Trivs med att arbeta serviceinriktat och är bekväm med arbete i telefon

Det är meriterande om du har
- Grundläggande förståelse för fakturahantering eller enklare arbetsuppgifter inom ekonomi
- Tidigare arbetslivserfarenhet inom service eller kundtjänst

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Resultatinriktad
- Samarbetsinriktad

I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Ett personlighetstest kommer att ingå i processen.

Övrigt
- Start: Omgående
- Omfattning: 50%, med start omgående fram till årsskiftet
- Placering: Örebro

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 februari 2024
  • Ansök senast: 29 mars 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024