OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Baby V slog upp portarna sommaren 2011 i Helsingborg och sedan drygt sex år tillbaka ligger vår butik, vårt lager och webbshop precis vid motorvägen i Norra Varalöv, Ängelholm, i lokaler som är 2 200 kvm stora. Vi är idag en av Sveriges största baby- och barnbutiker och är ett växande företag med driv i, som väljer att se utmaningen i att verka i en tuff bransch. Vi är idag 15 anställda och vi söker nu en hungrig kille eller tjej som vill bli en i vårt härliga gäng!
Nu söker vi en kundtjänstmedarbetare med det lilla extra till Baby V. Tjänsten är på heltid och arbetstiden är förlagd på vardagar på dagtid med tillträde omgående.
Din roll i korthet
Tycker du om att ha många kundkontakter och att ge förstklassig service? Känner du dig inspirerad när du lyckas lösa ett problem som gör en kund extra nöjd? Triggas du av ett högt arbetstempo och ser det som en positiv utmaning att effektivisera ditt arbete och tycker att kundtjänstarbete är intressant? Då tror vi att tjänsten hos oss är något för dig!
Ingen dag är den andra lik på vår kundserviceavdelning; här är det kundens frågor som styr hur vår dag ser ut vilket gör att du aldrig tröttnar på dina arbetsuppgifter. Vi har sedan vi startade för snart 10 år sedan alltid haft kunden i fokus och vi har växt snabbt mycket pga att vi i alla led i vår verksamhet ger kunden den allra bästa servicen. Alla avdelningar jobbar tillsammans mot samma mål och vi lär av varandra inom företaget med fokus på hur vi kan göra saker bättre och mer effektivt.
Tidvis är det mycket ärenden in på kundservice och därför tror vi att du är stresstålig och kan behålla ditt lugn och fokusera även vid hög arbetsbelastning, för att kunna prioritera rätt.
Som kundtjänstmedarbetare hos oss blir du en del av ett engagerat team med uppgift att ta emot och lösa inkommande ärenden från våra kunder via telefon, mejl, chatt och våra sociala kanaler. Du kommer att vara vårt ansikte utåt och hjälpa våra kunder med deras frågor som kan handla om allt från priser, leveranstider, spårning & reklamation av frakter, produktrekommendationer, returer, försäkringsärenden eller annat.
En stor del av ditt arbete är också att hantera reklamationer och se till att dessa sköts proffsigt och snabbt genom dialog med våra leverantörer för att hitta en lösning till våra kunder. Du får inte vara rädd för att ta tag i ett problem praktiskt och lösa det; här är tekniskt intresse meriterande. Vi har tillgång till fullutrustad serviceverkstad i vårt hus.
Vi söker dig som
är en positiv lagspelare och gillar rak och öppen kommunikation
är ansvarstagande, noggrann och förstår betydelsen av din del i affärskedjan
är förebild för dina kollegor genom din positiva inställning och förmåga att vara lösningsorienterad
har ett genuint intresse för att skapa service som överträffar kundernas förväntningar
är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska
är bra på att ha många bollar i luften och följa upp och slutföra ärenden
är van att jobba i MS Office och är tekniskt kunnig eller intresserad
Kollektivavtal finns med Handels. Lön enligt kollektivavtal.
Varmt välkommen med din ansökan!