OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice.
I uppdrag mot Telia finns möjlighet att bli allt från den målinriktade säljaren till den problemlösande supporten. Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas.
Som Kundtjänstmedarbetare kommer du få chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen ha kontakt med Telias kunder. Kundärenden hanteras via telefon, chatt och mejl.
På Telias kundservice kommer du främst hantera olika typer av fakturaärenden kopplade till både nya och befintliga kunder hos Telia. Det kan handla om att förklara en fakturaperiod, berätta om hur e-faktura fungerar, eller hjälpa till med krediteringar efter en felanmälan. Du kommer också få hjälpa till med administrering som exempelvis ändra faktureringsadressen, anmäla autogiro, samt förklara olika avgifter som kunderna får på sina fakturor.