OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Workwide.se är Sveriges sajt för utlandsjobb. Vi hjälper dig som söker jobb i utlandet! Hos oss annonserar arbetsgivare lediga jobb runt om i världen där rollerna kräver flytande svenskkunskaper.
Letar du efter ett nytt äventyr där du kan jobba med din intresse inom Gaming eller inom Modebranschen? Vill du utvecklas både personligt och professionellt? Då har vi den perfekta rollen för dig!
Om tjänsten:
I denna tjänst kommer du representera någon av våra internationella klienter och hjälpa deras privatkunder via inkommande telefonsamtal och mail. Vanliga frågor gäller leveranser, returer, fakturor, abonnemang, produkter, eller tekniska problem. Den viktigaste uppgiften är att ge kunden en bra upplevelse och lämna dem med en positiv känsla. Ingen försäljning ingår i denna rollen. Möjligheten till bonus är stor. Vi berättar gärna mer om skillnaderna mellan klienterna i ett samtal för att du ska hitta din perfekta match!
För denna tjänst erbjuder vi dig:
Fast månadslön med fördelaktigt bonussystem
Betald utbildning och introduktion
Flyttpaket inkl. boende och flygersättning
Förmånligt skattesystem med 0% inkomstskatt upp till €19,500/ år.
Specialrabatter och erbjudanden för lokala restauranger, kaféer, gym och mycket mer.
Då vi vill att du ska ha de bästa förutsättningarna för att trivas och lyckas hos oss kommer vi även att tillhandahålla:
Utvecklingsmöjligheter
Modernt, nyrenoverat och centralt beläget kontor
En internationell arbetsmiljö
Hjälp med all administration som att öppna ett bankkonto och migration
Månatlig aktivitetsdagar (utforska Cypern)
Stöd från Teamledare, HR och fantastiska kollegor!
Kvalifikationer
För att lyckas i detta jobb behöver du:
Tala Svenska flytande och i skrift
Kunna Engelska i tal och skrift
God datorvana
Intresse för Gaming eller Mode
Om du har tidigare erfarenhet av kundservice eller service är det meriterande.
För att trivas i denna roll och arbetsmiljö har du även god kommunikationsförmåga, förmåga att multitaska och se dig själv som en lagspelare som vill utveckla dig själv.
Vi hoppas att du vill arbeta för ett multinationellt företag i en internationell miljö med kollegor och kunder från hela världen!
SITEL Cyprus är placerat i Larnaca där vi har 3 kontor idag. Det är ett snabbt växande multinationellt företag där vi bland annat erbjuder fler clienter nordisk kundservice inom modebraschen, gamingindustrin och finans värden. Kontoret är modernt och präglas av en varm, gemenskaplig och vinnarkänsla bland våra drygt 600 kollegor. Kontoret består av medarbetare från Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland, England, Holland med mera.
Låter detta intressant för dig?
Gå med i vårt mångkulturella team nu! Maila rekryteringsteamet på careers.cyprus@connect.sitel.com för mer info för intresset är stort och tjänsterna fylls snabbt.
Fakta kring tjänsten:
Plats: Larnaca Cypern
Anställningsform: Heltid, provanställning 6 månader med mycket goda möjligheter till förlängning.