OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Juhler Services AB
TEMP-TEAM är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och har i över 30 år framgångsrikt rekryterat medarbetare till såväl börsnoterade företag som mindre verksamheter. Vi är en del av en internationell koncern och tillsätter tjänster både inom kollektiv- och tjänstemannasektorn. Läs gärna mer om oss på www.temp-team.se
Tjänstebeskrivning
Vi söker för kunds räkning en kundtjänstmedarbetare till fastighetsbranschen för sporadiska inhopp samt under lov och semesterperioder.
I din roll kommer du att:
- ta emot besökare i kundtjänsten
- besvara allmänna lägenhetsfrågor från befintliga och nya hyresgäster
- ansvara för att uppdatera information om lägenheter på hemsidan
- vara behjälplig med andra administrativa sysslor
Tjänsten är en behovsanställning och passar dig som har en huvudsaklig sysselsättning på minst 50%, såsom studier, deltidsarbete eller egen företagare.
Kvalifikationer
Du har:
- avslutad gymnasieutbildning
- erfarenhet av administrativt arbete fördelaktigt inom kundtjänst
- god datavana och behärskar Officepaket
- behärskar svenska i tal och skrift
Egenskaper
Du som söker är serviceinriktad, stresstålig och ordningssam.
Ansökan
Du söker tjänsten via länken nedan. Då vi har ett löpande urval till tjänsten är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Eva Engelbertsen på TEMP-TEAM.