Kundtjänstmedarbetare på deltid

Kundtjänstmedarbetare på deltid

Arbetsbeskrivning

Under en föräldraledighet på cirka 1 år söker vi en noggrann och lyhörd administratör/kundtjänstmedarbetare på deltid. Arbetet innebär diverse administration inom kundtjänst och kommer att kunna utföras på distans.



Vår kund tillhandahåller ett digitaliserat avropsstöd för Socialtjänsten. Genom att digitalisera ramavtal och göra verksamheter sökbara utifrån individens behov och ramavtal kan Socialtjänsten fokusera på klienter istället för administration.



Arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta med varierande administrativa arbetsuppgifter och ditt ansvarsområde innebär främst att göra uppdatering i databasen, skapa användare och inloggningsuppgifter samt besvara inkommande samtal och e-post.



Du ansvar för inkommande samtal från kunder till växelnumret mellan klockan 9-12 på vardagar. I uppgifterna ingår också att ta emot och besvara inkommande e-post och göra de åtgärder som önskas. Du arbetar kontinuerligt med att gå igenom och säkerställa att databasen är korrekt uppdaterad. Här krävs att du kan ta egen ansvar och själv kontakta vårdverksamheter. Du ansvar även för att skapa nya användare och inloggningsuppgifter. I ditt arbete ingår kontakt med vårdverksamheter, kommuner och kommunägda företag.



Kvalifikationer

Du bör ha erfarenhet av liknande administrativa arbetsuppgifter inom kundtjänst. Du trivs med att arbeta brett och varierat i en roll där du har många kontaktytor. Erfarenhet av att uppdatera data och söka i register är meriterande. Du har god kommunikativ förmåga i både skrift och tal.



- Mycket goda kunskaper i Office-paketet är ett krav
- Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift
- Tekniskt intresse för system och datorer




Personliga egenskaper

Ordning och reda är viktigt för dig och du trivs med att arbeta strukturerat. Du är lyhörd, ärlig och ansvarfull. Du arbetar bekvämt i en roll med många kontakter både via telefon och e-post. För att trivas med arbetsuppgifterna är det viktigt att vara serviceinriktad och flexibel och att du snabbt kan hitta lösningar på de varierande behov och frågeställningar som kunderna har. Du vågar fråga om något är oklart och du uppskattar en öppen dialog. Sist men inte minst så är du saklig och professionell i din yrkesroll.



Mer om rollen

- Tillsättning: start vecka 38 eller vecka 39
- Omfattning: deltid, förmiddagar mellan kl 9-12
- Placering: distansarbete




Uppdraget är ett konsultuppdrag under ett föräldravikariat och du kommer att bli anställd hos oss på Andara.



Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.



Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara Professionals
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 september 2021
  • Ansök senast: 30 september 2021

Liknande jobb


10 oktober 2024

10 oktober 2024

Er du vores nye Salgskoordinator?

9 oktober 2024