OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och bidra till bättre boendeekonomi? Vill du jobba i ett litet, snabbt och smart team med högt i tak? Gillar du kundvård, administration och kommunikation? Då kanske du är den vi söker.
Som timanställd kundtjänstmedarbetare är du tillsammans med ordinarie personal bolagets ansikte utåt gentemot våra kunder - både privatpersoner och bostadsrättsföreningar. Förutom att kommunicera via telefon och mail så innefattar tjänsten olika administrativa delar. Du kommer att hantera allt från fakturor till överlåtelser av bostadsrätter och dialog med banker om pantsättningar.
Din profil
För att lyckas krävs att du är noggrann, kvalitetsmedveten och strukturerad. Du behöver vara serviceminded och brinna för att ge en bra kundupplevelse.
För att vara effektiv och snabb i ditt arbete behöver du ha god datorvana och vara administrativt stark.
Vi ser gärna att du har någon sorts erfarenhet från att arbeta inom kundtjänst eller ekonomi.
Det är meriterande om du har erfarenhet av bostadsrättsföreningar eller av att arbeta för en kommersiell hyresvärd, men inget krav.
Hur vi jobbar
Det är högt i tak och du har mycket friheter hur du vill prioritera din tid. Eftersom vi idag är en relativt liten organisation blir du en stor del av teamet och får ta mycket personligt ansvar. Vårt team arbetar och hjälper varandra att nå mål.
Vi erbjuder
Vi håller till i centrala Stockholm på en attraktiv adress på Kungsgatan. Vårt team består av ca 25 personer alla med olika spetskompetenser. Ambitionen, olikheterna och samhörigheten gör oss till ett utmärkt team.
Rätt person har goda utvecklingsmöjligheter hos oss.
Vi intervjuar och anställer löpande. Tjänsten behöver tillsättas snarast och det är därför viktigt att du kan påbörja tjänsten inom kort.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
+46 72 901 65 65
Mikael Kedert
Hampus Dahlstedt
Peter Backman
Christopher Lundh