Kundtjänstmedarbetare på deltid

Kundtjänstmedarbetare på deltid

Arbetsbeskrivning

Vill du utvecklas på ett expansivt bolag med stora möjligheter där du får leverera service i världsklass? Hos Sverige Parkering erbjuds du förutom en härlig atmosfär också meningsfulla och utvecklande arbetsuppgifter i kontakt med våra kunder.
Om tjänsten
I rollen som kundtjänstmedarbetare på deltid har du en av Sverige Parkerings viktigaste roller. Med e-post, chatt och telefon som verktyg hjälper du kunder som hör av sig till oss, med fokus på att hjälpa dem att förstå parkeringsregler, hyra en parkeringsplats eller svara på frågor rörande deras parkering eller faktura.


När du kliver in på Sverige Parkerings kontor möts du av trevliga kollegor och en familjär stämning som präglas av glädje, engagemang och hjälpsamhet. Du inleder dina första dagar med en gedigen utbildning inom parkeringsjuridik samt en introduktion där du går jämte en erfaren kollega som visar dig systemen och dina dagliga rutiner. En typisk arbetsdag svarar du på frågor från kunder via telefon, e-post och chatt. Uppdraget är deltid på timbasis vid behov och passar perfekt för dig som t.ex. studerar på universitet eller högskola. Under sommaren kommer det att finnas möjlighet att arbeta varje vardag!


Du erbjuds en arbetsplats med god stämning, uppmuntrande kollegor och utvecklande arbetsuppgifter. Vi arbetar löpande med målsättning och feedback för att ge dig bästa möjliga förutsättningar att motiveras och lyckas i både rollen och i livet!


Arbetsuppgifter
Ta emot och svara på kundfrågor via telefon, e-post, chatt och sms
Ta emot kunder som besöker vårt kontor
Åka ut på enklare platsbesök på våra parkeringar runtom i Stockholm

Vi söker dig som
Har arbetat i en service- eller kundtjänstroll tidigare
Har god system- och datavana
Minst godkända gymnasiebetyg
Talar och skriver obehindrat på svenska (utmärkt i tal och skrift)
Förstår och pratar engelska obehindrat
Är ostraffad enligt polisens brottsregister

Du kommer att passa in perfekt hos oss om du känner igen dig i att du är:
Serviceinriktad
Problemlösande
Flexibel
Handlingskraftig
Resultatorienterad
Självgående och tävlingsinriktad
Lagspelare

Vad vi erbjuder
En rolig arbetsmiljö med spännande framtid och utvecklingsmöjligheter
Konkurrenskraftig timlön
Möjlighet till heltidsanställning på sikt
En arbetsplats i tillväxtfas med goda möjligheter att vidareutvecklas tillsammans med företaget

Övrig information
Start: Omgående
Omfattning: Deltid på timbasis vid behov
Placering: Företagets huvudkontor i Kista, Torshamnsgatan 39.

Vi går igenom urvalet löpande och kallar kandidater på intervju.
Om Sverige Parkering
Sverige Parkering är ett parkeringsbolag som primärt riktar sig till privata fastighetsägare och fokuserar på digitalisering och vidareutveckling av befintliga parkeringsplatser. Våra slutkunder idag består av både långtidsparkerare samt korttidsparkerare. Med en i grunden lönsam affärsmodell, en stark finansiell ställning och en unik nisch är bolaget väl positionerat för att nå hög tillväxt framåt.
Lön: 130,00 kr per timma
Arbetstider: Dag
Utbildning: Gymnasieutbildning (Obligatoriskt)
Erfarenhet: Kundservice: 1 år (Meriterande)
Körkort: B (Meriterande)

Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Kontaktpersoner på detta företaget

Avdelningschef Peter Högberg
023- 45682
Inside Sales Helen Alvarez
08-734 33 23
Talent Management Annika Westman

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HK FALUN
  • 1 plats
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 maj 2024
  • Ansök senast: 26 juni 2024

Besöksadress

PELLE BERGS BACKE 3
FALUN

Postadress

BOX 1935
FALUN, 79119

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024