OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en kundtjänstmedarbetare som vill vara en del av bolagets framgång. Uppdragets omfattning sträcker sig över de tre första vardagarna i månaden, (oavsett veckodag), varje månad. Tjänsten sträcker sig i 6 månader med chans till förlängning.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en kundtjänstmedarbetare till vår kund inom bilförsäkringsbranschen. Bolaget tillhandahåller den första bilförsäkringen i Sverige som belönar säkra förare med lägre premie. Kontoret är beläget i härliga lokaler, söder om Stockholm.
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du primärt att ansvara för att bemöta kunder via telefon, besvara inkommande frågor gällande fakturor, inloggningsuppgifter, företagets app och övergripande frågor gällande deras produkter. Du kommer också att besvara inkommande frågor via mejl och stötta kollegor i övriga arbetssysslor. Du kommer att arbeta de tre första vardagarna i månaden (oavsett veckodag), varje månad och arbetstiderna är klockan 08:00 - 17:00. Tjänsten passar dig som tidigare har arbetat inom service och är van att arbeta med olika typer av människor. Meriterande är att tidigare har arbetat inom kundtjänst.
ARBETSUPPGIFTER
- Som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Du kommer till exempel att:
- Bemöta kunder via telefon och mejl
- Besvara inkommande frågor gällande fakturor, inloggningsuppgifter, företagets app, företagsprodukten etc.
- Vara behjälplig och delaktig i övriga arbetssysslor
VI SÖKER DIG SOM
- Har arbetat inom ett serviceyrke
- Kan prata och skriva svenska och engelska flytande
Det är meriterande om du:
- Har tidigare arbetat inom kundtjänst
- Har en grundförståelse för försäkringar och dess funktion
Som person är du social, serviceinriktad och energifull. Du vågar ta för dig och kan snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Vidare är du strukturerad, stresstålig, ansvarsfull och trivs med att arbeta under ett högt tempo.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04