OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hembla är en av landets största privata hyresvärdar och äger och förvaltar idag drygt 21 400 lägenheter i Stockholm, Norra Mälardalen, Norrköping och Tranås. Med hyresgästen i fokus skapar de attraktiva stadsdelar där människor trivs och känner sig trygga, och dit ännu fler vill flytta.
De utökar nu sin kundtjänst och söker därför tre nya deltids-medarbetare som tillsammans med ett sammansvetsat team av engagerade kundtjänstmedarbetare kommer hjälpa deras hyresgäster att få bästa möjliga service! Antar du utmaningen?
Vill du veta mer om hembla? Läs mer på deras hemsida här (https://www.hembla.se/).
OM TJÄNSTEN
Som kundtjänstmedarbetare hos hembla kommer du tillhöra ett härligt, sammansvetsat gäng som ständigt arbetar för att ge bästa möjliga servicen till deras hyresgäster via inkommande samtal och email. Du hanterar administrativa och kundorienterade ärenden och utgår från hemblas kundtjänstenhet belägen mitt i City.
För att komma in i arbetet på bästa sätt kommer du få en gedigen introduktion på cirka en vecka där du bland annat kommer få åka ut till fastigheter i Stockholm och gå igenom det du behöver veta för att börja ta dina första egna ärenden. Tanken är att du snabbt ska kunna komma in i rollen och jobba självständigt med bra stöd från både kollegor och chefer!
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du till exempel att:
- Ge service åt kunder/hyresgäster via telefon och email
- Ta emot och följa upp serviceanmälningar via telefon och email
- Administrera serviceärenden i fastighets- och ekonomisystemet
VI SÖKER DIG SOM
- Tidigare arbetat i kundtjänst och inte räds för att ha telefon som ditt främsta verktyg
- Är student och kan arbeta varje måndag och tisdag
- Talar och skriver flytande på Svenska och Engelska. Andra språkkunskaper som exempelvis somaliska och arabiska är meriterande
- Kan påbörja anställning omgående
- Erfarenhet från fastighetskötsel är meriterande
SOM PERSON ÄR DU
- Serviceminded
- Positiv
- Teamplayer
- Snabblärd
- Ansvarstagande
- Lösningsfokuserad
ÖVRIG INFORMATION
Start: Omgående!
Arbetstider: Kontorstider. Måndagar och tisdagar
Plats: Stockholm City
Anställningsform: Konsultuppdrag deltid, med goda chanser till överrekrytering för rätt person.
Hoppas vi fångat ditt intresse, varmt välkommen in med din ansökan! I denna process samarbetar A-hub med vår kund. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jessica Qvennerstedt, jessica@a-hub.se, alternativt 0729-99 62 00.