Kundtjänstmedarbetare på distans - SAS

Kundtjänstmedarbetare på distans - SAS

Arbetsbeskrivning

Vill du vara ansiktet utåt för Skandinaviens största flygbolag? I så fall har du hittat helt rätt.
Vad innebär jobbet?
Som reseadministratör representerar du Skandinaviens största flygbolag. Du kommer hantera inkommande samtal från resenärer där du besvarar och hjälper dem med deras frågor runt bokningar, resor och tilläggstjänster. Du är uppmärksam för resenärens behov och försöker alltid ge den bästa kundupplevelsen.
Du kommer att utföra arbetet hemifrån och i samband med anställning kommer din utbildning att hållas över videolänk av en av våra duktiga utbildare.
Innan din anställning börjar kommer vi att leverera arbetsredskapen du behöver hem till dig, det du behöver är en internetuppkoppling och en plats i ditt hem där du kan arbeta ostört.
Vad behövs för att lyckas i tjänsten?
Arbetsverktygen kommer vara telefon och dator så du ska inte ha några problem med att hantera dessa två. SITEL inställning är att man kommer längst med rätt personlighet- och attityd och därför värdesätter vi detta framför erfarenhet. Det viktiga är att du har viljan att leverera service med resenären i fokus. Du ska kunna prata och skriva svenska och engelska utan problem
Vad några av våra medarbetare säger om SITEL Sveg:
”Det är väldigt tillfredsställande att hjälpa kunderna med deras drömresor”
"Det jag gillar bäst med SITEL är friheten, att kunna jobba i mitt eget tempo, och kollegorna såklart"
Vad kan SITEL erbjuda dig?
Personliga och professionella utvecklingsmöjligheter
4 veckors grundutbildning inför tjänsten, på betald arbetstid
Fast månadslön
Bra bonusmodel

Som anställd på SITEL har du goda möjligheter att utvecklas inom företaget i Sverige och även utomlands. SITEL har sedan maj 2017 en verksamhet på Cypern dit anställda i vårt svenska bolag kan söka. Det ger dig möjligheten att tillbringa 6 månader utomlands med säkerheten att du efter 6 månader kan komma tillbaka till ditt arbete hos SITEL Sverige.
Vi hoppas att just du vill bli en del av vårt reseteam med start den 2/5, tveka inte att kontakta oss om du har frågor.
Varmt välkommen med din ansökan!
Övrig information
Lön
Fast månadslön.

Arbetstider
Dina arbetstider variera i ett rullande schema mellan 7-19 vardagar samt 9-18 helg. Under utbildning samt två veckor efter är dina arbetstider 8 - 17.

Arbetsplats
Din anställningsort är i Sveg men på grund av rådande pandemi vill vi minska risken för smittspridning och därför uppmanar vi vår anställda att jobba hemifrån i så stor utsträckning.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB
  • 18 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 mars 2022
  • Ansök senast: 24 april 2022

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024