Kundtjänstmedarbetare på distans till Telenors kundtjänst.

Kundtjänstmedarbetare på distans till Telenors kundtjänst.

Arbetsbeskrivning

Jobbeskrivning
Uniflex söker kundservicemedarbetare till Telenors kundservice. Du kommer att arbeta hemifrån på distans tillsvidare. Kunden satsar mycket på sin personal och det finns goda utvecklingsmöjligheter inom företaget. De arbetar aktivt med att attrahera motiverad, engagerad och inspirerande personal.

Som en del av vårt team är du ansiktet utåt och representerar Telenors produkter och varumärke. I rollen tar du emot inkommande samtal från Telenors kunder, besvarar och hjälper dessa med deras frågor kring tex fakturor, mobiltelefoni, abonnemang och teknisk support. Du är serviceinriktad och lyhörd för kundens behov och jobbar aktivt med merförsäljning som en del av servicen. Allt för att inspirera kunden när de använder digitala lösningar och hitta det bästa upplägget för kunden.


Personliga egenskaper
Vi söker dig som gillar att arbeta med problemlösning och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet där du skapar ett mervärde och fantastiska upplevelser för Telenors kunder. Du är ansvarstagande, kvalitetsmedveten och har en förmåga att driva på ditt arbete, din presentation och att nå uppsatta mål både individuellt men också som team.
Anställningen är på heltid med uppdragsstart januari 2022. Arbetstiderna är varierande och kundtjänstens öppettider är vardagar 8-18. Anställningen inleds med en utbildning på distans för att du ska få de bästa förutsättningarna för att lyckas i ditt nya arbete. Du har fast lön enligt avtal och möjlighet till provision.
Arbetsgivare och uppdragsgivare är placerad i Kalmar. Du kommer tillhöra Kalmarenheten.

Krav för tjänsten:
- Fullständig gymnasiekompetens.
- Du skriver och talar svenska obehindrat samt behärskar engelska på en god nivå.
- Van att arbeta med dator.
- Du behöver ha en stabil Internetuppkoppling.
- Möjlighet att utföra arbetet från en avskild plats i hemmet. Mobiltelefon för eventuell multifaktors identifiering och kontakt med uppdragsgivaren och arbetsgivaren.





Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 17 november 2021
  • Ansök senast: 1 december 2021

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024