Kundtjänstmedarbetare på distans till Tradera!

Kundtjänstmedarbetare på distans till Tradera!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Trivs du att jobba hemifrån och vill hjälpa kunder med deras problem? Då är det dig vi söker!

Vi söker nu nya medarbetare till Traderas kundtjänst på uppdrag av Teleperformance. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning direkt hos kundföretaget efter 6-9 månader.

All utbildning och arbete sker på distans, såklart bidrar vi med tekniken som krävs för att göra jobbet hemifrån. Det som behövs av er är en stabil internetuppkoppling via ethernetkabel och såklart elförsörjning.

På denna kundtjänst kommer du svara på inkommande samtal och chattar från kunder, hjälpa och vägleda kunden med olika frågor om deras tjänster, hemsidan och appen. Inga förkunskaper krävs, vi söker dig som vill utvecklas och jobba med service!

Omgående start - Sök redan idag!

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter består bland annat av att:

• Svara på inkommande samtal, chattar och mail från företagets kunder
• Ge professionell service och rådgivning kring produkter och tjänster
• Hjälpa och vägleda kunden med frågor om Traderas tjänster

Din profil
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!

För att trivas i rollen tror vi att du känner igen dig i dessa egenskaper:

• Vill utvecklas på din arbetsplats
• Har en hög känsla för service
• Är orädd och kan kommunicera med kunder på ett professionellt och pedagogiskt sätt både tal och skrift
• Har lätt för att ta till dig ny information och vill lära dig nya saker
• Är driven, engagerad och tar eget ansvar för att nå uppsatta mål


För att du ska vara aktuell för tjänsten ser vi att du:

• Har möjlighet att starta inom 0-6 veckor
• Har fullgjorda gymnasiestudier
• Talar och skriver flytande svenska
• Talar och skriver god engelska

Då jobbet är på distans så finns det några grundkrav:

• God internetuppkoppling via kabel (Wi-Fi eller mobilt bredband fungerar inte)
• Kunna sitta enskilt i lugn och ro utan störande ljud
• Plats för en stationär dator med skärm, tangentbord och mus
• Jobbet måste göras från Sverige, går ej att jobba utomlands
• Kunna delta på videomöten med kamera


Vi bidrar med Dator, headset, tangentbord, mus & ethernetkabel.

Låter det som dig? Tveka inte att ansöka redan idag!

Om företaget
Vi erbjuder
• Omgående start
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag
• Lön enligt kollektivavtal
• Långsiktigt jobb hemifrån
• Genomgående utbildning av företagets produkter och system
• Öppettider: Mån - Fre 09-19 & Lör - Sön 10-19

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.



Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.


Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Kontaktpersoner på detta företaget

Simon Egelius

Simon Egelius

Linnea Månsson

Christian Gerdén

Christian Gerdén

Mikael Jofalk

Mikael Jofalk
0703699869
Emelie Willman

Emelie Willman

Jacob Tormod

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Recruitive AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 maj 2024
  • Ansök senast: 2 juni 2024

Besöksadress

Klarabergsviadukten 63, Stockholm
None

Postadress

Klarabergsviadukten 63
Stockholm, 10123

Liknande jobb


27 december 2024

Finsktalande Kundtjänstmedarbetare

Finsktalande Kundtjänstmedarbetare

20 december 2024