OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för att ge kundservice i världsklass? Då är detta ett jobb för dig. Nu behövs en kundtjänstmedarbetare till ett uppdrag för vår kund i Stockholm. Vi söker någon som brinner för kundservice och vill bidra i utvecklingen av kommande digitala kanaler.
Om tjänsten
Vi söker efter en kundtjänstmedarbetare med dokumenterad god erfarenhet av kundmöte via telefon och i digitala kanaler såsom chatt och mail. Till tjänsten behövs någon som genom en effektiv och kvalitetssäkrad handläggning kan sköta kundärenden. Samtal förekommer dagligen där missnöjeshanteringen behöver kunna hanteras på ett professionellt sätt. För tjänsten krävs vana av att arbeta med digitala arbetsverktyg och att du på ett effektivt sätt kommer in i rutinerna. I uppdraget kan även viss receptionstjänst förekomma på något av våra distriktskontor i Husby eller Vällingby.
Du ska ha tidigare god erfarenhet av att ha telefonen som verktyg. Du brinner för att ge god service och gillar utmaningarna med de svåraste samtalen där du vänder missnöje till belåtenhet. Du har god självkännedom, är lättlärd och mån om att ge den absolut bästa servicen till våra hyresgäster. Meriterande är om du har arbetat med liknande uppgifter eller som reparatör eller dylikt.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Du kommer bidra till att skapa kundservice i världsklass genom en effektiv och kvalitetssäkrad handläggning av kundärenden inkomna via telefon, e-post, fastighetssystem, befintliga och eventuellt kommande digitala kanaler samt även kunna bemanna receptionen vid behov.
I övrig kommer du:
• Ta emot och registrera ärenden i befintliga och kommande digitala kanaler
• Felsöka, prioritera och styra ärenden rätt
• Besvara samtliga frågor från hyresgäster och övriga intressenter på ett effektivt sätt
• Samarbete med övriga funktioner inom företaget.
• Medverka i förbättringsarbete, uppföljning och vidareutveckling av kundcenters verksamhet
• I övrigt delta i förekommande eller nya arbetsuppgifter inom kundcenters verksamhet
Vem är du?
• Har gymnasieutbildning eller motsvarande
• Erfarenhet och kunskaper inom kundservice via telefon/webb/ kommunikation/digitala kanaler
• Goda datakunskaper samt vana att arbeta i olika program
• Kan felsöka och ställa relevanta kontrollfrågor
• Initiativtagande, självgående och strukturerad
• God samarbetsförmåga
• Pedagogisk och lösningsorienterad
• Goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt och skriftligt
• Öppen för innovation, utveckling och förändringsarbete
Det är meriterande om du även har:
• Erfarenhet av fastighetsskötsel, förvaltning och uthyrning
• Erfarenhet av kommunikation i digitala kanaler
• Erfarenhet av arbete i mångkulturella miljöer
• Engelska och andra språk
• Kunskaper inom fiber/bredband/tv och telefoni
Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Övrig information: Heltid med start 15 mars till 30 september med möjlighet till förlängning. Du kommer tillhöra kontoret i Vällingby!
Uppdraget innebär inledningsvis att bemanna telefonen men även andra befintliga kundingångar som mejl. Vällingby. Vi behöver ha minst en person på heltid med start i mars månad och gärna en till två studerande extraresurser som kan påbörja en introduktion i slutet av maj/juni för att sedan kunna arbeta på heltid under sommaren. Då introduktionen sker under en månad ser vi att man helst kan arbeta heltid då.
Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Arkestål
Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist
Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson
Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson