Kundtjänstmedarbetare på heltid hos oss på Retail Knowledge

Kundtjänstmedarbetare på heltid hos oss på Retail Knowledge

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och ge exceptionell service till våra kunder? Då är detta rätt jobb för dig. Vi gör dagligen vårt allra bästa för att ge våra kunder och medarbetare den bästa servicen, och vi har kul på vägen! Bli vår nya kundtjänstmedarbetare på heltid.

I rollen som kundtjänstmedarbetare för bemanningsteamet på Retail Knowledge kommer du att ha en central roll då du kommer att ansvara för att ta emot kundförfrågningar, sjukfrånvaro samt att boka ut våra konsulter. Att du har en hög servicenivå är något som vi förutsätter då våra kunders behov skall tillgodoses. Vi arbetar i en bransch med korta ledtider varav din roll spelar en stor roll.

Vi ser gärna att du som person är strukturerad och noggrann. I denna roll är det viktigt att du trivs i att arbeta med administrativa arbetsuppgifter tillsammans med att ge våra konsulter och kunder den bästa servicen. Du är en person som är duktig på att kommunicera med olika människor och skapar långsiktiga och professionella relationer. Då kommunikationen sker främst via telefon och mail så är det viktigt att du känner dig bekväm med det som redskap.

Detta är en bred roll där man är med och har ett helhetsansvar för bemanningen. Bitvis så kommer man hjälpa till med rekrytering, så en bakgrund inom HR eller rekrytering, eller ett intresse för att jobba med rekrytering är viktigt för att lyckas i denna roll.

Personliga egenskaper:

- Serviceinriktad

- Strukturerad och noggrann

- Tydlig kommunikatör

- Intresse för personal och administration

- Lätt för att arbeta i olika system

- Lösningsorienterad

- Ansvarstagande

Detta erbjuder vi:

- En utmanande arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta i flera system samtidigt

- En gedigen introduktion med efterföljande support och avstämning, allt för att ge dig förutsättning att göra ditt jobb så bra som möjligt

- Stor möjlighet att vara med och bestämma hur vi ska utveckla vår verksamhet

Anställningsvillkor:
Titel: Kundtjänstmedarbetare
Anställningstyp: Heltid, 8-17 på vardagar
Löneform: Fast lön
Placering: Kontor vid Odenplan
Start: Omgående enligt överenskommelse

Vi genomför en bakgrundskontroll vid tillsättning av samtliga tjänster, både internt och externt hos våra kunder, vilket är skälet till att du som kandidat behöver ange ditt personnummer i samband med din ansökan. För att vara aktuell för en intervju så behöver du som kandidat genomföra ett logik- personlighetstest. Detta tar drygt 30 minuter.

Välkommen in med din ansökan!

Om företaget:
Retail Knowledge är ett högpresterande rekryterings och bemanningsföretag med främsta prioritet att nå dina mål genom vår passion, kunskap och erfarenhet. Sedan starten 2002 har vi identifierat högkvalificerade kandidater för specifika roller inom olika discipliner och branscher och jobbat med fler än 500 kunder.

Kontaktpersoner på detta företaget

Irina Backman

Fredrik

Caroline Gimmerborn

Daniel Paulus

Anders Fischer

Sarah Björklund

Åse Sverinsson

Unn Telge Gunnarsson

Sophia Braunstein

Kristel Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Retail Knowledge
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 oktober 2022
  • Ansök senast: 31 oktober 2022

Besöksadress

Riddargatan 12A
None

Postadress

Riddargatan 12A
Stockholm, 11435

Liknande jobb