OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för Slättö Förvaltnings räkning en kundtjänstmedarbetare som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt och arbetstiderna är mellan kl. 08:00-17:00. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN:
Slättö utvecklar, äger och förvaltar nya bostäder i svenska tillväxtområden. Genom ett ansvarsfullt, hållbart och engagerat arbete skapar Slättö långsiktiga relationer med hyresgäster, kommuner och investerare. Deras fastigheter finns i Sveriges ledande regionstäder och leder själva förvaltningen av sina portföljer.
Nu söker Slättö en kundtjänstmedarbetare som kommer att ansvara för kontakt med befintliga och potentiella hyresgäster. Du kommer att arbeta administrativt över mail och telefon och din arbetsplats kommer vara belägen i ljusa och moderna lokaler mitt i Stockholm City på Grev Turegatan 19.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och Slättös önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos Slättö.
ARBETSUPPGIFTER:
Som Kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.
Du kommer till exempel att:
• Vara ansvarig för infomail
• Besvara inkommande mejl på ett professionellt sätt samt ta vidare respektive ärende till rätt beslutsfattare.
• Strukturera och prioritera vad som behöver göras
• Arbeta med merförsäljning och se till att potentiella hyresgäster får bästa möjliga service.
Tjänsten passar dig som vill få in en fot på en erkänd och snabbväxande fastighetsförvaltning och få mer erfarenhet i rollen som kundtjänstmedarbetare. För dig som visar framfötterna kommer det finnas goda utvecklingsmöjligheter.
Vi söker dig som:
• Har arbetat med service/merförsäljning tidigare
• Har arbetat i kundtjänst/med mejlhantering tidigare
• Kan uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift
Det är meriterande om du:
• Har arbetat på ett fastighetsbolag tidigare
Som person är du prestigelös, noggrann och driven. Du är en sann problemlösare som tycker om att ge kunder service utöver det vanliga. Vidare är du van att ta ett stort eget ansvar över dina arbetsuppgifter samt trivs att arbeta på ett strukturerat och självständigt sätt.
Övrig information:
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Denna rekryteringsprocess hanteras utav Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla frågor angående tjänsten går till oss.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04