Kundtjänstmedarbetare på heltid till Triolab i Mölndal!

Kundtjänstmedarbetare på heltid till Triolab i Mölndal!

Arbetsbeskrivning

Triolab är en organisation som drivs av enkelhet, effektivitet och nytänkande. Nu söker de dig som vill ta dig an en roll inom deras kundtjänst med start i juli. Du kommer hamna i ett härligt gäng med trevliga kollegor i en spännande arbetsmiljö!

OM TJÄNSTEN
Nu söker vi till Triolabs en kundtjänstmedarbetare till deras huvudkontor i Mölndal där de sitter i nya luftiga lokaler. Triolab vill att man ska ha roligt på jobbet, och ser att det är väldigt viktigt med personlighet. Något som de framhåller som viktigt är att man är prestigelös, vilket genomsyrar hela bolaget. I rollen som kundtjänst kommer du att stötta dina kollegor med arbetsuppgifter inom administration och orderläggning vilket ställer krav på att du är prestigelös och flexibel.Du kommer även få möjligheten att växa inom företaget om ambitionen finns där.

Arbetstid mellan 8:00-16.15 måndag - torsdag, samt mellan 8:00-15:00 på fredagar under sommarperiod

Du erbjuds
- En nytänkande och engagerad arbetsplats med spännande produkter inom life science
- Ett meriterande sommarjobb där du får chans att utmanas och utvecklas

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Orderläggning i affärssystemet
* Kommunikation med kunder över telefon och mail.
* Supportera kunder vid diverse frågor och funderingar om exempelvis leveranser eller inköp.För dig med rätt driv finns möjlighet att växa och ta dig an ytterligare arbetsuppgifter.
* Övrig administration


VI SÖKER DIG SOM
- Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska då detta används i det dagliga arbetet.
- Har en avslutad gymnasieutbildning
- Har tidigare erfarenheter från arbete inom service gentemot kund

Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet inom kundservice

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Ansvarstagande
- Kommunikativ
- Serviceinriktad

Vår rekryteringsprocess

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 juni 2023
  • Ansök senast: 13 juli 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Claims Agent

Claims Agent

6 oktober 2024

Resekoordinator

Resekoordinator

5 oktober 2024

Kundtjänst och produktinläggare

4 oktober 2024