OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en kollega till vårt team på reklamationsavdelningen! Som medarbetare på Fjällrävens reklamationsavdelning skapar du värde för både våra kunder och miljön, genom att bidra till att våra produkter kan användas ännu längre. Rollen innebär bedömning och administrativ hantering av reklamationsavdelningen-ärenden samt kundtjänst via telefon och mail.
Är du den vi söker?
För att du ska passa för rollen krävs det att du:
Drivs av att ge kunder den bästa servicen
Har datorvana och en förmåga att arbeta strukturerat
Kan kommunicera väl i tal och skrift på engelska och svenska
Trivs med att ta egna initiativ
Har ett stort intresse för friluftsliv
Erfarenhet från butiksförsäljning är meriterande
Arbetslivserfarenhet inom textil och sömnad är meriterande
Vi erbjuder
Möjligheten att arbeta med starka varumärken och chansen att utveckla dina kunskaper om friluftlivsutrustning. Du kommer vara en del av ett härligt team och vara stationerad där varumärket Fjällräven grundades.
Om tjänsten
Omfattning: 100% tillsvidaretjänst
Placering: Brogatan 141, Själevad, Örnsköldsvik
Startdatum: omgående eller enligt överenskommelse
Ansökan
Ansöker gör du via Fjällrävens karriärsida https://career.fjallraven.com Bifoga CV och personligt brev i pdf-format. Notera att urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Välkommen in med din ansökan!
Fjällräven celebrates diversity and is committed to continually striving to create and grow a diverse and inclusive workplace for all employees. We provide equal employment opportunities without regard to race, color, religion, sex, national origin, age, disability, genetics, sexual orientation, gender identity or gender expression. We aim to facilitate a safe, fair and kind work environment where all feel welcome and can thrive.