OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Storytel växer snabbt och vi behöver vi en ny kundtjänstmedarbetare.
Du kommer att ingå i vårt support-team och din huvudsakliga uppgift är att hjälpa våra kunder genom att svara på frågor och lösa problem via mail. Vi arbetar ständigt med att förbättra vår kundtjänst så du måste vara intresserad av kvalitetsarbete för att förbättra våra kunders upplevelse.
Vi som jobbar på Storytel vill uppfattas som pålitliga, tillgängliga, aktuella och engagerande. Och för oss är det viktigt att personkemin stämmer då vi är en ganska liten arbetsplats.
Du har studerat på högskola/universitet och har en del erfarenhet från kundtjänst redan. Du pratar, skriver och förstår svenska och engelska flytande.
Tjänsten är baserad på vårt kontor i centrala Stockholm och vi söker någon som kan arbeta heltid på vardagar.
Följande egenskaper är mycket meriterande:
Du tycker att böcker i allmänhet och ljudböcker i synnerhet är det roligaste som finns.
Du är ansvarskännande, pålitlig, allmänt serviceinriktad och tycker det är kul att hjälpa folk.
Du är duktig på att söka och finna information och att arbeta självständigt.
Du är duktig på att ta till dig ny teknik, har bra koll på vad som händer och är en van dator- och mobilanvändare som tycker om att skriva.
Andra språk.
Storytel är ett entreprenörsdrivet företag som arbetar fokuserat för att vara det självklara valet för alla ljudboksälskare. Samtidigt som vi varje dag levererar en ständigt aktuell ljudbokstjänst så jobbar vi lika dedikerat med att kontinuerligt utveckla tjänsten och utvidga vår räckvidd till nya kanaler och målgrupper. Tjänsten växer snabbt och har i nuläget 75´000 abonnenter.
Kontaktpersoner på detta företaget
Supportansvarig Maria Runesson
Maria Runesson
Rekryteringsansvarig Maria Runesson