Kundtjänstmedarbetare på teleoperatör för småföretagare

Arbetsbeskrivning

Qall Telecom är ett spännande företag i stark tillväxt. Nu behöver vi förstärka vår Kundservice (First Line support) med en kundorienterade kundserviceagenter.  Har du erfarenhet av att leverera service i toppklass, tänka proaktivit och merförsäljning är du den vi söker!


”Kunden framför allt” är vårt motto. Det innebär att målet är att ständigt överträffa kunders förväntningar på vad en kundservice kan leverera. Det ställer krav på dig som kundservicemedarbetare att vara lösningsorienterad, lyhörd och flexibel. Merförsäljning blir ett allt viktigare inslag i vår Kundservice. Det innebär att du brinner för att hitta bättre lösningar för kunderna och alltid tänker ett steg längre.

I arbetet ingår att besvara och hantera inkommande samtal och mail från Qalls kunder rörande abonnemangsfrågor, fakturor och teknik samt att optimera varje kunds telefonilösning hos Qall. På Qall är tempot och engagemanget högt varför det är viktigt att du är ansvarstagande, har hög energinivå och trivs med utmanande uppgifter.

Vi söker dig som:


* har ett genuint intresse för att leverera en fantastisk service och förstår vikten av bra kundrelationer
* sporras av ansvar och högt satta mål
* är affärsmässig och trivs i en entreprenörsdriven, utvecklingsorienterad verksamhet

Kvalifikationer:


* Några års arbetslivserfarenhet bl.a. från kundtjänst/callcenter där merförsäljning varit ett givet arbetssätt
* Meriterande är erfarenhet från telecom eller annan branschnära verksamhet samt erfarenhet från försäljning
* Utbildningsnivå gymnasium
* Du har god samtalsteknik, har hög datamognad, god administrativ förmåga och behärskar svenska mycket väl i både tal och skrift.

Vi erbjuder dig:


* En spännande och utmanande roll i ett modernt företag där det händer mycket
* Fina möjligheter till personlig utveckling 
* Trevliga, kunniga och hjälpsamma kollegor som ser fram emot att komplettera gruppen med din styrka
* Vi finns i fräscha lokaler 5 min från Slussen

Heltid 40 timmar, 8-17, mån-fre. Tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum då vi intervjuar löpande. Välkommen in med din ansökan!

Har du frågor kontakta Personalchef Susanne Ahtila-Fahlberg 072-8964820, eller läs mer på www.qall.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Sondén
0728950373
Kristoffer Jämtén
0768800477
Kristoffer Jämtén
07688004771
Baharak Soleymani
0709211480
Försäljningsansvarig Fredrik Sondén
0728950373
Rekryterare Malin Hedqvist
0766442506
Försäljningschef Baharak Soleymani
0709211480
Mahdi Vaseghpanah
0733898906
Rekryterare Malin Hedqvist
0703665577
Mahdi
0733898906

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Qall Telecom AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månatlig löneutbetalning
  • Heltid Rekrytering
  • Publicerat: 8 augusti 2016

Besöksadress

BOX 2024 13102 NACKA
None

Postadress

BOX 2024
NACKA, 13102

Liknande jobb


30 november 2024

Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024