OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Clas Ohlson brinner för att förenkla livet. Vi strävar efter att jobba smartare varje dag när vi hjälper kunder med smarta produkter och tjänster som förenklar vardagen. Som arbetsgivare erbjuder vi dig rum att växa och en fantastisk företagskultur där vi uppmuntrar dig att vara dig själv. Clas Ohlson har funnits i över 100 år nu, och med din hjälp kommer vi att finnas i minst 100 år till.
Tycker du om att hjälpa andra och har lätt för att se lösningen på vardagens praktiska små problem?
Till vår reklamationsavdelning på kundtjänst vid huvudkontoret i Insjön, söker vi nu en ersättare för en medarbetare som är på föräldraledighet under perioden 1/3 2021 - 31/10 2021.
Som reklamationsspecialist kommer du arbeta med produktfrågor, reklamationsärenden, transportfrågor och återbetalningsärenden från kunder via alla våra försäljningskanaler samt produktfrågor på 2nd line-nivå.
Är du personen vi söker?
Vi letar efter dig som är serviceinriktad och tycker om att ge support till kunder via telefon och mail. Du har relevant gymnasial utbildning och/eller erfarenhet från liknande yrken. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift och har god datorvana i de vanligaste Office programmen. Har du sedan tidigare erfarenhet av Coresweb, Hybris samt talar och skriver finska ser vi det som en merit. Du har ett intresse för våra produkter och arbetet kommer kräva kunskaper om dessa.
Placeringsort: Insjön
Passar vi dig?
Vi vill att du ska kliva in här på kontoret och känna att du kan vara precis den du är. Här finns det en sak som sammanför oss alla - allt vi gör binder oss samman och att vi gör det tillsammans som ett team. Det är kärnan i vår kultur och den sätter ord på hur vi vill bemöta varandra och våra kunder. På Clas Ohlson ska alla känna sig välkomnande och uppmärksammade. Vi tror också på mångfald och att våra medarbetares olika bakgrund, personlighet, erfarenhet och kompetenser är vägen till framgång. Vi brinner för att förenkla livet. Tillsammans med dig vill vi förenkla vardagen för alla våra kunder!
Rekryteringsinformation
Vill du veta mera om vad tjänsten innebär är du välkommen att kontakta Dick Lindh Markus, chef för kundtjänst reklamationsavdelning, som du når på 0247-445 20 eller mail dick.markus@clasohlson.se Din ansökan med CV och personligt brev vill vi ha senast 22 februari 2021.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Petra Landestål
+46 247 264 334
Jenny Vapola