Kundtjänstmedarbetare rekryteras till Jehander i Liljeholmen

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Jehander rekryterar nu 2 stycken kundtjänstmedarbetare på heltid till sitt kontor beläget på Liljeholmskajen. I ditt arbete som kundtjänstmedarbetare kommer du att ge service i världsklass till alla kunder som ringer och mejlar in.

Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag mellan kl 06.00-15.00 alternativt mellan kl 07.00-16.00 med 1 timmes lunch.

Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att bestå utav följande:
• Uppdatera och underhålla CRM-systemet (Super Office)
• Offerera, följa upp och avsluta affärer
• Ordermottagning och utvägning
• Leverans-/ transportplanering
• Kreditprövning av kunder och upplägg i systemet av nya kunder
• Samverka med andra funktioner inom koncernen
• Sammanställa statistik
• Säkerställa goda relationer i hela värdekedjan och affärsmässiga kundrelationer
• Reklamationshantering och rådgivning gentemot kunder
• Utifrån givna riktlinjer säkerställa att kund erhåller rätt produkt kvalitet i rätt tid, pris och plats



Din profil

Du har erfarenhet från liknande arbete, t.ex. som transportplanerare eller annat likvärdigt arbete inom logistik och transport. Branscherfarenhet, flytande svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.
Du är positiv och serviceminded till sättet och har lätt för att lära dig. Du är analytiskt lagd och visar ett engagemang för arbetet. Vi ser gärna manliga sökanden för att skapa en jämnare fördelning i arbetsgruppen.


Om verksamheten

Sand & Grus AB Jehander är en av de ledande leverantörerna av berg- och grusmaterial till byggindustrin. Vi producerar, säljer och distribuerar även sand- och jordprodukter. Även privatpersoner köper våra produkter till villa, trädgård och fritidshus.
Sand & Grus AB Jehander ingår i HeidelbergCement-koncernen, global marknadsledare inom produktområdet ballast och en betydande aktör inom cement, betong och andra relaterade verksamheter. Detta gör HeidelbergCement till en av världens största byggmaterialproducenter. Koncernen har cirka 45 450 medarbetare i fler än 40 länder.

Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB Stockholm
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 31 maj 2016

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024