OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du vår nästa stjärna inom kundtjänst? Vi söker nu en engagerad kundtjänstmedarbetare till vårt team i Rosersberg! Är du redo för en ny utmaning där du dagligen får göra skillnad för våra kunder? Då kan detta vara jobbet för dig.
Om rollen som Kundtjänstmedarbetare hos oss:
Som Kundtjänstmedarbetare hos oss blir du en viktig del av vårt kundservice team i Rosersberg. Du kommer att arbeta med att ge våra kunder professionell service och support genom olika kanaler som telefon, e-post och chatt. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik samtidigt som du får vara en del av ett stöttande och vänligt team.
Arbetsuppgifter:
Mottagning och hantering av inkommande samtal och e-post
Problemlösning och felsökning för att ge kunderna bästa möjliga service
Registrering och uppföljning av kundärenden
Stöda kunder genom chatt
Arbeta aktivt med kundnöjdhet och feedback
Vem är du?
För att passa i rollen som Kundtjänstmedarbetare ser vi gärna att du har en naturlig förmåga att engagera dig i kundens behov och är lösningsfokuserad. Du trivs i en roll där kundkontakt står i centrum och du får möjlighet att använda din förmåga att kommunicera tydligt och pedagogiskt.
Kvalifikationer:
Felfria kommunikationsfärdigheter på svenska i både tal och skrift
Grundläggande datorkunskaper och en vana vid att arbeta i system
Erfarenhet av kundservice eller liknande roller är meriterande, men inte ett krav
Förmågan att arbeta självständigt såväl som i team
Positiv attityd och ett genuint intresse för att hjälpa andra
Detaljer om tjänsten:
Plats: Rosersberg
Arbetstider: Heltid, måndag till fredag, 8-17
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Vill du bli en del av vårt team och bidra till vår fortsatta framgång? Skicka in din ansökan idag! Vi intervjuar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen, så vänta inte med att skicka in din ansökan.