Kundtjänstmedarbetare / Säljare

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du vara ansiktet utåt mot en av Sveriges större medlemsorganisationer. Med telefon som arbetsredskap kommer du att vara i kontakt med företagskunder gällande deras inköp av kontors & förbrukningsvaror. Utöver det kommer du dessutom att arbeta med att besvara kundfrågor som inkommer via mail samt hantera en del mindre administrativa arbetsuppgifter. Dina arbetstider är förlagda måndag-fredag 08-17

Din profil
Som person tycker du om att prata i telefon och gillar att arbeta på en social arbetsplats. Du tycker om att arbeta med företag från olika branscher och är lyhörd både gentemot kunder och medarbetare och har lätt för att samarbeta. Du har hög kommunikativ förmåga och tycker om att arbeta strukturerat. Vidare är det viktigt för rollen att du är service-minded, och alltid arbetar med kunden i fokus.

Vårt företag
Vi är ett ungt expansivt bolag som tycker om att arbeta med service och som sitter i fräscha lokaler intill Hammarby Sjöstad.

Omfattning: Heltid. Tjänsten beräknas tillsättas omgående och förväntas
pågå tillsvidare.

För information: Kontakta rekryteringsansvarig Paulo Da Silva på paulo.d@inkopscentrum.se

Välkommen med din ansökan!

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?
  2. Höga emotionella krav

Sammanfattning

Postadress

Fannys Väg 5 3 TR
Nacka, 13154

Liknande jobb


TeamLeader

TeamLeader

25 november 2024

TeamLeader

TeamLeader

25 november 2024

TeamLeader

TeamLeader

25 november 2024

24 november 2024