Kundtjänstmedarbetare - Samsung

Kundtjänstmedarbetare - Samsung

Arbetsbeskrivning

Kundtjänstmedarbetare till Samsung
Är du en positiv och glad person som lockas av att få erbjuda kunder en service i världsklass? Då är du rätt person till vårt team!
Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att besvara inkommande supportfrågor om Samsungs produkter. Supporten sker huvudsakligen via samtal men även via chatt och e-mail och produkterna består av mobiler, vitvaror och AV/TV. Du kommer jobba mot tydliga mål och coacha kunderna till rätt lösningar.
Öppettiderna för kundtjänsten är 08:00-20:00 måndag-fredag 10:00-15:00 lördag och söndag och arbetstiden blir fördelad på åtta timmars skift däremellan.
Tjänsten börjar med en betald grundutbildning den 16/5 inom såväl produkterna som hur du hanterar samtal och använder våra system. Fortlöpande utbildningar och coaching kommer sedan ske för vidareutbildning och för att uppdatera dig om nya produkter.
Om dig
På Sitel anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och gillar problemlösning. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer.
Krav
Besitter goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Grundläggande datorkunskaper

Meriterande
Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke
Behärskar danska, norska eller finska i tal och skrift
Teknikintresserad

Om oss
Som en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar sammarbetar Sitel med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurenskraftig support i alla våra kundmöten.
Med vår prisbelönta kultur som bygger på mer än 35 års branschledande erfarenhet och engagemang för att förbättra medarbetarnas upplevelse, förbättrar vi våra företagsresultat genom att kombinera innovativt designtänkande och digitala lösningar – inkluderat självbetjäning, artificiell intelligens (AI), automatisk och datadrivna analyser – med den expertisen, känslan och empatin för våra medarbetare skapar vi kontakter.
På Sitel värderar vi varje samtal!
Om tjänsten
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Startdatum: 16/05/2022
Tjänstgöringsort: Göteborg, Lindholmen
Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, friskvårdsbidrag och möjlighet till bonus
Tjänsten kommer att tillsättas löpande så skicka in din ansökan redan idag!
SYKES är från och med den 27 augusti en del av Sitel Group®

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB Kalmar
  • 6 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 mars 2022
  • Ansök senast: 1 maj 2022

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024