Kundtjänstmedarbetare Säsongsanställning

Kundtjänstmedarbetare Säsongsanställning

Arbetsbeskrivning

HORNBACH Byggmarknad AB

Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi en kommunikativ och strukturerad kundtjänstmedarbetare till vår e-handelsavdelning. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med frågor kring service och support till våra kunder genom en regelbunden kontakt via telefon och e-post. Du fungerar som knutpunkt i kommunikationen med vår first-level-support men också second-level-support när det gäller att lösa mer komplexa kundärenden. Till dina arbetsuppgifter hör också hantering av försändelser i form av returer av fakturor eller avtal och reklamationer, allt för att ge kunden den bästa möjliga serviceupplevelsen.  

Om rollen
Tycker du om att ge bästa möjliga service och i synnerhet inom kundtjänst? Är du dessutom lösningsfokuserad samt är lyhörd för kundens behov?  Har du tidigare erfarenhet inom någon form av kundservice? Då kan du vara den vi söker! Nu söker vi fler duktiga medarbetare som kan vara med och utveckla vår avdelning.

I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med frågor som rör beställningar som genomförs på webben. Du kommer alltså att vara den första kontakten kunden får när de kontaktar vår support.

Exempel på förekommande arbetsuppgifter 
* Du hanterar en mängd inkommande mail och samtal tillsammans med dina kollegor.
* Du fungerar som navet i kommunikationen mellan kunden och våra olika supportavdelningar, när det gäller att lösa mer komplexa kundärenden.
* Hantering av försändelser i form av returer av fakturor eller avtal och reklamationer, allt för att ge kunden den bästa möjliga serviceupplevelsen   


Din profil
* Vi tror att du som söker har erfarenhet från service- eller försäljningsbranschen
* God datorvana och goda kunskaper i MS Office, goda kunskaper i Excel är meriterande
* Som person är du driven, engagerad, strukturerad och brinner för att ge varje kund bästa möjliga service


Arbetstid/Varaktighet: Säsongsanställning, visstid. Heltid 40 tim/veckan. Schemalagd arbetstid måndag-fredag 07.00-16.00
Lön: Lön enligt överenskommelse
Förmån: Möjlighet till hybrid arbetsplats 
Tillträde: 4/3- 31/8 - 2024

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HORNBACH Byggmarknad AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2024
  • Ansök senast: 8 mars 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024