OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Brinner du för att ge kunden den bästa tänkbara servicen? Då kan det här vara rätt uppdrag för dig.
Till vår kund söker vi nu två kundtjänstmedarbetare till huvudkontoret i Solna. Kandidaterna vi söker ska ha en hög känsla för service, vara lösningsorienterade samt besitta en förmåga att kunna hantera olika system parallellt. Customer Service-avdelningen är med och förändrar, förbättrar och förenklar vardagen för kunderna och de erbjuder ständig utveckling för dig som medarbetare. I rollen som Customer Service Agent fungerar du som länk mellan kundföretaget och deras kunder, som i detta fall främst är privatpersoner. Det är du som, tillsammans med dina kollegor i teamet, ser till att kunden får ett professionellt och trevligt bemötande både på telefon och via mail. Du hjälper kunden hitta rätt och lösa problem i ärenden som rör personliga kreditfrågor. Customer Service är företagets hjärta och du är kundens röst in i organisationen så väl som företagets ansikte mot kunden.
Vi söker dig som har erfarenhet inom serviceyrket och har telefonvana då detta är ditt primära arbetsverktyg. Du drivs av utmaningar och tar eget ansvar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö där det händer mycket med högt arbetstempo. Vi tror att du har hög integritet, professionell inställning och ett noggrant arbetssätt. För att du ska trivas bra i kundens team är du en sann lagspelare som är mån om dina kollegor och arbetsmiljön.
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag som är inriktade mot tjänstemän och har funnits sen 2011. Vi på JobBusters bryr oss om våra konsulter och vårt mål är alltid att bygga långsiktiga relationer med både konsult och kund. Vårt mål är alltid att matcha våra kunders drömkandidat med våra kandidaters drömjobb!
Företagspresentation
Vår kund är expert på smart data och hjälper varje dag kunder och partners att växa och framgång med hjälp av data, analys och datadrivna lösningar. Det är ett globalt företag och det svenska huvudkontoret finns i Stockholm.
Kvalifikationer
- Tidigare erfarenhet av arbete med kundservice/support i någon av följande branscher; bank, finans, försäkring, telecom, tech, fastighet eller juridik.
- God dator- och systemvana
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
- Godkänd bakgrundskontroll, kreditkontroll samt utdrag ur belastningsregister
När du blir en av oss
Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder bland annat en digital lösning som hjälper våra medarbetare att hitta verktyg för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet.
Lön
Enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 1-april-2023 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 31-aug-2023 med möjlighet till förlängning eller överrekrytering efter det. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult och arbeta hos vår spännande kund med placering i Solna. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande.
Sökord: Kundtjänst, Medarbetare, Customer, Support, Service, Agent, Senior, Erfaren, Jobb, Work, Arbete, Stockholm, Solna, Sthlm