Kundtjänstmedarbetare / Servicekoordinator till Frontdesk

Kundtjänstmedarbetare / Servicekoordinator till Frontdesk

Arbetsbeskrivning

Frontdesk är verksamma i hela Sverige, med huvudkontor i Göteborg. Vi är ett gäng engagerade och kompetenta medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och specialområden. Ingen är bäst på allt men tillsammans kompletterar vi varandra och blir det bästa teamet.

Vi är stolta över våra 10 år i branschen. Idén till Frontdesk föddes när Ali Khorshidi arbetade som direktsäljare hos en av de största mobiloperatörerna i Sverige. Han reagera på att många kunder hade dyra prisplaner och låga servicenivåer. 

Vår affärsidé var att upphandla storkundsavtal direkt med operatörerna, för att sedan kunna förmedla detta på ett bättre vis ut till kunderna. Genom att upphandla en större volym med operatörerna från start, så lyckades vi ta fram förmånliga avtal till alla våra kunder, stora som små. Utöver ett bra pris så tog vi även fram en modell på vår kundtjänst, som gav kunden en mer personlig och snabbare service av telefonin.

Om jobbet

Du kommer att arbeta på Frontdesks huvudkontor i Göteborg. Vi söker primärt en person som kommer att arbeta med administration och kundservice. Vi ser således gärna att du har erfarenhet av Telekom sedan tidigare, men det är inget krav för anställning.

Konkreta arbetsuppgifter:

Hantering av inkommande kundärenden via mail och telefon
Löpande registrering av affärer
Dialog med ledning samt hantering av säljarnas kundärenden
Löpande arbete i vårt CRM-system


VEM SÖKER VI?

Vi ser gärna att du är en positiv person som tillför energi till gruppen. Du har en förmåga att hantera en periodvis hög arbetsbelastning och håller samtidigt en hög kvalité i ditt arbete. Vidare har du en känsla för service och är relationsbyggande. Du har en mycket god samarbetsförmåga, samtidigt som du självständigt driver ditt arbete framåt.

Du bör vara:

Ordningsam
Ambitiös
Drivande


Du bör ha:

Förmågan att arbeta operativt, men även kunna planera ditt arbete strategiskt
Känsla för service och professionellt bemötande
Arbetat i telekombranschen och har koll på ärenden som porteringar, nummerbyten och simkortsbyten


Placering



På kontor i nya Jacy´s på Drakegatan 10.

Arbetstider

Måndag-fredag, 08.00-17.00

Ansökan 



Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på soran.barzanji@kraftsam.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

Besöksadress

Box 491 69
None

Postadress

Box 491 69
Stockholm, 10029

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024