OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av de äldsta företagen i bemannings- och rekryteringsbranschen.Under våra mer än 20 år i branschen har vi utvecklat ett unikt kontaktnät och väl beprövade arbetsmetoder som innebär att vi kan erbjuda högsta träffsäkerhet vid nyanställning.Vi är idag ca 380 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.Rekrytering och bemanning sker till alla branscher och nivåer för både små och stora företag. Till en av våra kunder söker vi nu en kundtjänstmedarbetare.Vår kund är ett europeiskt serviceföretag som arbetar med att minska hälsorisker.Företaget finns i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Holland och Tyskland.Idag har bolaget över 1400 anställda och kontoret ligger i Skarpnäck. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att besvara kunders frågor via telefon och e-post.Du kommer att sköta registreringar av beställningar samt ansvara för enklare administration.Detta innebär bland annat att: - Ta emot samtal från kunder och svara på deras frågor - Registrera beställningar i kundens affärssystem - Sköta enklare administration som posthantering och arkivering Du är en positiv och serviceinriktad person som trivs i ett högt tempo.Det är meriterande om du har erfarenhet av kundservice eller av kundkontakt.Du har lätt för att knyta nya kontakter och trivs både med att arbeta självständigt såväl som i ett nära samarbete med dina kollegor.Som person är du handlingskraftig, flexibel och har ett lösningsorienterat arbetssätt. Trivs du på ett företag med högt i tak och härlig atmosfär då kan det här vara tjänsten för dig!