OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad och administration. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi strävar efter att vara en av branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker för uppdrag hos kund en kundtjänstmedarbetare till ett internationellt företag i norrort. I din roll kommer du att vara spindeln i nätet och det ingår olika arbetsuppgifter såsom att ta emot samtal från deras kunder inom Sverige och koordinera ordrar/ felanmälan till rätt tekniker. Vidare kommer du att beställa material från leverantörer utomlands och arbeta med andra administrativa uppgifter. Vi ser gärna att du har erfarenhet från att arbeta i en kundtjänst och har du även koordinerat tekniker tidigare är det ett stort plus. Du bör besitta goda kunskaper i det engelska språket i tal och skrift då många av deras leverantörer är internationella. Gymnasieexamen och god datavana förutsätts och har du erfarenhet av SAP är det meriterande. Som person tror vi att du är servicemedveten, initiativrik och att du arbetar självständigt. Eftersom du kommer att ha kontakt med såväl tekniker som kunder och leverantörer tror vi att du har lätt för att kommunicera med olika typer av människor. Är du tekniskt intresserad är det ett stort plus. Vi kommer löpande att kalla till intervju, så skicka din ansökan redan i dag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719