OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat. Adecco söker nu en Kundtjänstmedarbetare till vår uthyrningsverksamhet. Du kommer att vara på kundföretagets avdelning Customer Service.Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av telefonkontakt med kunder och svara på frågor samt svara på mail och andra systemförfrågningar.Vidare ska du kontrollera att fakturor och betalningar som ej har inkommit blir uppföljda samt ha kontakt med personer på terminaler och interna och externa agenter i koordinerande syfte.Uppdraget är på heltid med start omgående, varaktighet cirka tre månader. Vi ser helst att du som söker har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter eller tidigare administrativ arbetserfarenhet.Du har goda datakunskaper i Officepaketet och har god allmän systemkunskap.Arbetet kräver mycket goda kunskaper i engelska, såväl i tal som skrift.Har du tidigare erfarenhet av arbete inom transport eller shipping ses det som meriterande. Som person är du stresstålig och van att arbeta med deadlines och mål.Du är en teamplayer som har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra.Vidare har du lätt för att följa de rutiner och arbetssätt som är på en arbetsplats.Andra egenskaper som värdesätts är god problemlösningsförmåga och kreativt tänkande.Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.Adecco erbjuder dig intressanta uppdrag utifrån din kompetens och erfarenhet.Med varierande uppdrag får du en bred arbetslivserfarenhet, personlig utveckling och ett brett kontaktnät.Intervjuer kommer att hållas löpande så välkommen med din ansökan redan idag!Du söker tjänsten genom att först registrera ditt CV på www.adecco.se och därefter ansöka.